Wymagania:
- znajomość procedur finansowych w projektach europejskich;
- znajomość procedur obowiązujących w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie;
- biegła znajomość języka angielskiego;
- posługiwanie się pakietem Office (głównie programem Excel)
Osoba zatrudniona do prowadzenia projektu będzie odpowiedzialna za:
- pomoc techniczną przy opracowywaniu wyników badań;
- zbieranie i opracowywanie bibliografii oraz prace edycyjne dotyczące raportów, prezentacji oraz rozpowszechniania wiedzy w zakresie zadań realizowanych w projekcie;
- opracowanie kalkulacji budżetu projektu;
- przygotowanie wniosku o dofinansowanie, umowy oraz sprawozdania do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
- przygotowanie sprawozdania finansowego do Komisji Europejskiej;
- przygotowanie dokumentacji do audytu finansowego;
- realizacja bieżącej dokumentacji finansowej: dokumentacji rozliczania czasu pracy i wynagrodzeń pracowników ZUT biorących udział w projekcie;
- rozliczanie kosztów projektu;
- rozliczanie wyjazdów pracowników ZUT realizowanych w ramach projektu;
- prowadzenie korespondencji oraz kontakty telefoniczne z koordynatorem projektu /Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawach bieżących;
- prace administracyjne (zamówienia i zakupy sprzętu komputerowego, literatury, tuszy, tonerów, artykułów biurowych itd. potrzebnych do realizacji projektu);
- organizacja spotkań z partnerami projektu;
- koordynacja i archiwizacja bieżącej dokumentacji finansowej projektu;