Ogłoszenia o zamówieniach na usługi nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zapytanie ofertowe: recepcjonista Łukęcin i recepcjonista-sprzątaczka Stoki 07.04.2017 10:50

ZUT/ADS/77/2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

Prowadzone na zasadach określonych w art. 70 Kodeksu Cywilnego  na świadczenie usług dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie  polegających na:

 1.Przedmiot zamówienia:   Przedmiotem zamówienia jest usługa:

Zadanie 1

Recepcjonisty  w Ośrodku Wypoczynkowym ZUT w Łukęcinie (campingi i pole namiotowe) w okresie: 18.04.-01.10.2017 r.

Zadanie 2

Recepcjonisty - osoby sprzątającej w Ośrodku Wypoczynkowym ZUT w Stokach (campingi i pole namiotowe) w okresie: 18.04.- 01.10.2017 r.

2. Zadaniem wykonawcy będzie:

Zadanie 1

  • kwaterowanie wczasowiczów zgodnie ze skierowaniem,
  • przyjmowanie opłat klimatycznych,
  • zakup środków czystości,
  • kontakt z firmą pralniczą, oddawanie brudnej i przyjmowanie czystej pościeli,  
  • odbiór wysprzątanych domków i potwierdzanie na piśmie ilości wysprzątanych domków po firmie sprzątającej,
  • systematyczne rozliczanie faktur zakupowych,
  • sprzedaż wolnych miejsc wczasowych,
  • rozliczanie gotówki z kasy  fiskalnej i wpłaty do banku,
  • sporządzanie raportów do księgowości  ZUT,
  • sporządzanie wykazów osobodni, ilości wydanych posiłków za okresy miesięczne,
  • w przypadku zauważonych uszkodzeń , awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do Działu Socjalnego ZUT,

Zadanie 2

  • kwaterowanie wczasowiczów zgodnie ze skierowaniem,
  • przygotowanie domków i sanitariatów do sezonu,
  • posprzątanie domków i sanitariatów po wczasowiczach,
  • zakup środków czystości,
  • kontakt z firmą pralniczą, oddawanie brudnej i przyjmowanie czystej pościeli   
  • systematyczne rozliczanie faktur zakupowych,
  • sprzedaż wolnych miejsc wczasowych,
  • rozliczanie gotówki z kasy  fiskalnej i wpłaty do banku,
  • sporządzanie raportów do księgowości  ZUT,
  • sporządzanie wykazów osobodni, ilości wydanych posiłków za okresy miesięczne,
  • w przypadku zauważonych uszkodzeń , awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do Działu Socjalnego ZUT,

3.Wymagania Zamawiającego w ramach usługi:

  • potwierdzone doświadczenie na ww stanowisku  
  • znajomość obsługi kasy fiskalnej,
  • książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby bezpośrednio wykonującej czynności,
  • dyspozycyjność /również w dni wolne i święta/,

4. Istotne warunki zamówienia:

  • umowa –zlecenie zawarta na okres od 18.04-01.10.2017 r.
  • wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie Wykonawcy,  etapowo za każdy  miesiąc,  na podstawie prawidłowo wystawionych rachunków  do 20-go każdego m-ca  za  przepracowany  miesiąc.

5. Kryteria wyboru najlepszej oferty: 

5.1 Cena (z wagą 60%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie Zamawiający za wykonanie  usługi  wskazanej  w pkt. 1 w okresie, jak w pkt. 4.

  - kwota za godzinę pracy przy założeniu, że ilość godzin w miesiącu nie będzie przekraczać 180 godzin (z wyłączeniem miesiąca kwietnia i września) kwotę należy podać z podziałem oddzielnie za każdy miesiąc:

  kwiecień – kwota brutto za godzinę pracy …… x ilość godzin, nie więcej niż 78 godzin

  maj, czerwiec, lipiec, sierpień – kwota brutto za godzinę pracy ……. x ilość godzin, nie więcej niż 180 godzin

  wrzesień i jeden dzień w październiku – kwota brutto za godzinę pracy ….. x ilość godzin, nie więcej niż 186 godzin

  Cena relatywnie, zgodna z zasadą minimalizacji.

   5.2 Ocena (z wagą 20%) doświadczenie, Ocena na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie za każdy rok po 5 pkt. lecz nie więcej niż 20 pkt.

  5.3 Ocena (z wagą 20%) czynności dodatkowe, wykraczające poza wyznaczone zadania określone         w pkt. 2 z wykonywane w ramach deklarowanego wynagrodzenia, związanego z zadaniem podstawowym.  Ocena na podstawie złożonej oferty, za każdą dodatkową czynność po 10 pkt., lecz nie więcej niż  20 pkt.

6. Termin i miejsce składania ofert:

  Ofertę wraz z informacjami podlegającymi ocenie, należy złożyć w Dziale Socjalnym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie w Budynku Jednostek  Międzywydziałowych  Al. Piastów 48, 71-311 Szczecin pokój 25 i 26 lub w Kancelarii  ZUT Al. Piastów 17, 71-310 Szczecin  w terminie do 12.04.2017 r. do godz. 12.00.

Do kontaktu wskazuje się Panią Joannę Siołkowską-Dudę tel.:  91 449-44-04 lub  Panią Karolinę Nowakowską  tel. 91 449-43-05.

Dopuszcza się przedłożenie oferty wraz z załącznikami (potwierdzone doświadczenie) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego al. Piastów 48, 70-311 Szczecin,  w Dziale  Socjalnym ,  pokój  26   w dniu 12.04.2017 r. o godz. 12.30.

 8. Zastrzeżenie:

Zgodnie z art. 70¹ par.3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania  „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.