ZAPYTANIE OFERTOWE
Prowadzone na zasadach określonych w art. 70 Kodeksu Cywilnego na świadczenie usług dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie polegających na:
1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa:
Zadanie 1
Recepcjonisty w Ośrodku Wypoczynkowym ZUT w Łukęcinie (campingi i pole namiotowe) w okresie: 18.04.-01.10.2017 r.
Zadanie 2
Recepcjonisty - osoby sprzątającej w Ośrodku Wypoczynkowym ZUT w Stokach (campingi i pole namiotowe) w okresie: 18.04.- 01.10.2017 r.
2. Zadaniem wykonawcy będzie:
Zadanie 1
- kwaterowanie wczasowiczów zgodnie ze skierowaniem,
- przyjmowanie opłat klimatycznych,
- zakup środków czystości,
- kontakt z firmą pralniczą, oddawanie brudnej i przyjmowanie czystej pościeli,
- odbiór wysprzątanych domków i potwierdzanie na piśmie ilości wysprzątanych domków po firmie sprzątającej,
- systematyczne rozliczanie faktur zakupowych,
- sprzedaż wolnych miejsc wczasowych,
- rozliczanie gotówki z kasy fiskalnej i wpłaty do banku,
- sporządzanie raportów do księgowości ZUT,
- sporządzanie wykazów osobodni, ilości wydanych posiłków za okresy miesięczne,
- w przypadku zauważonych uszkodzeń , awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do Działu Socjalnego ZUT,
Zadanie 2
- kwaterowanie wczasowiczów zgodnie ze skierowaniem,
- przygotowanie domków i sanitariatów do sezonu,
- posprzątanie domków i sanitariatów po wczasowiczach,
- zakup środków czystości,
- kontakt z firmą pralniczą, oddawanie brudnej i przyjmowanie czystej pościeli
- systematyczne rozliczanie faktur zakupowych,
- sprzedaż wolnych miejsc wczasowych,
- rozliczanie gotówki z kasy fiskalnej i wpłaty do banku,
- sporządzanie raportów do księgowości ZUT,
- sporządzanie wykazów osobodni, ilości wydanych posiłków za okresy miesięczne,
- w przypadku zauważonych uszkodzeń , awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do Działu Socjalnego ZUT,
3.Wymagania Zamawiającego w ramach usługi:
- potwierdzone doświadczenie na ww stanowisku
- znajomość obsługi kasy fiskalnej,
- książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby bezpośrednio wykonującej czynności,
- dyspozycyjność /również w dni wolne i święta/,
4. Istotne warunki zamówienia:
- umowa –zlecenie zawarta na okres od 18.04-01.10.2017 r.
- wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie Wykonawcy, etapowo za każdy miesiąc, na podstawie prawidłowo wystawionych rachunków do 20-go każdego m-ca za przepracowany miesiąc.
5. Kryteria wyboru najlepszej oferty:
5.1 Cena (z wagą 60%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie Zamawiający za wykonanie usługi wskazanej w pkt. 1 w okresie, jak w pkt. 4.
- kwota za godzinę pracy przy założeniu, że ilość godzin w miesiącu nie będzie przekraczać 180 godzin (z wyłączeniem miesiąca kwietnia i września) kwotę należy podać z podziałem oddzielnie za każdy miesiąc:
kwiecień – kwota brutto za godzinę pracy …… x ilość godzin, nie więcej niż 78 godzin
maj, czerwiec, lipiec, sierpień – kwota brutto za godzinę pracy ……. x ilość godzin, nie więcej niż 180 godzin
wrzesień i jeden dzień w październiku – kwota brutto za godzinę pracy ….. x ilość godzin, nie więcej niż 186 godzin
Cena relatywnie, zgodna z zasadą minimalizacji.
5.2 Ocena (z wagą 20%) doświadczenie, Ocena na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie za każdy rok po 5 pkt. lecz nie więcej niż 20 pkt.
5.3 Ocena (z wagą 20%) czynności dodatkowe, wykraczające poza wyznaczone zadania określone w pkt. 2 z wykonywane w ramach deklarowanego wynagrodzenia, związanego z zadaniem podstawowym. Ocena na podstawie złożonej oferty, za każdą dodatkową czynność po 10 pkt., lecz nie więcej niż 20 pkt.
6. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę wraz z informacjami podlegającymi ocenie, należy złożyć w Dziale Socjalnym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie w Budynku Jednostek Międzywydziałowych Al. Piastów 48, 71-311 Szczecin pokój 25 i 26 lub w Kancelarii ZUT Al. Piastów 17, 71-310 Szczecin w terminie do 12.04.2017 r. do godz. 12.00.
Do kontaktu wskazuje się Panią Joannę Siołkowską-Dudę tel.: 91 449-44-04 lub Panią Karolinę Nowakowską tel. 91 449-43-05.
Dopuszcza się przedłożenie oferty wraz z załącznikami (potwierdzone doświadczenie) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego al. Piastów 48, 70-311 Szczecin, w Dziale Socjalnym , pokój 26 w dniu 12.04.2017 r. o godz. 12.30.
8. Zastrzeżenie:
Zgodnie z art. 70¹ par.3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.