Ogłoszenia o zamówieniach na usługi nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi recepcjonisty oraz osoby sprzątającej w Ośrodku Wypoczynkowym ZUT w Łukęcinie (campingi i pole namiotowe) w okresie 23.04-02.10.2019 r. 12.04.2019 13:31

ZUT/ADS/58/2019

Prowadzone na zasadach określonych w art. 70 Kodeksu Cywilnego na świadczenie usług dla  Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie polegających na:

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi recepcjonisty oraz osoby sprzątającej w Ośrodku Wypoczynkowym ZUT  w Łukęcinie (campingi i pole namiotowe) w okresie 23.04-02.10.2019 r.

2. zadaniem wykonawcy będzie:

  • kwaterowanie wczasowiczów zgodnie ze skierowaniem,
  • rozliczanie gotówki z kasy fiskalnej,
  • sporządzanie raportów kasowych do księgowości,
  • przyjmowanie opłaty miejscowej,
  • zakup środków czystości w ramach umowy,
  • rozliczanie faktur zakupowych,
  • kontakt z firma pralniczą tj. oddawanie brudnej i przyjmowanie czystej pościeli,
  • sprzedaż wolnych miejsc wczasowych,
  • w przypadku zauważonych uszkodzeń, awarii lub innych problemów niezwłoczne zgłaszanie do Działu Socjalnego ZUT
  • przygotowanie do sezonu oraz sprzątanie po skończonym sezonie sanitariatów  i kuchni na polu namiotowym – sanitariaty w ilości 2 szt. o powierzchni 45,6 m²  (w tym mycie kabin prysznicowych, mycie umywalek, WC, podłóg itp.) oraz kuchnia     o powierzchni 9 m² (w tym mycie blatów, zlewozmywaka, kuchenek, lodówek, podłóg i płytek naściennych);
  • codzienne, dwukrotne (rano i wieczorem), a w razie potrzeby częściej, sprzątanie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym w sezonie od połowy czerwca do połowy września;
  • kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w domkach campingowych  z łazienkami i aneksami kuchennymi  (sprzątanie domków, w tym ścieranie kurzy, mycie podłóg itp., sprzątanie łazienek w tym mycie kabin, umywalek, WC, płytek, czyszczenie aneksów kuchennych, w tym mycie lodówek, blatów, kuchenek itp., zmiana pościeli na czystą) w ośrodku w okresie od maja do 21.06.2019 r.  oraz od 31.08.2019 r. do 03.10.2019 r.  W razie potrzeby również w sezonie. Dotyczy: 11 szt. domków dużych tj. 1,5 kondygnacji, łazienka, aneks kuchenny wraz z tarasami  - łączna powierzchnia sprzątania wynosi 560 m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), oraz 8 szt. domków małych (w tym 1 apartamentu) tj. parterowych, łazienka, aneks kuchenny, wraz z tarasami – łączna powierzchnia sprzątania wynosi 170,05  m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów),  w tym mycie lodówek, blatów kuchennych;
  • mycie okien w domkach i na polu namiotowym o łącznej powierzchni 79,7 m²  w domkach 1 raz  w czerwcu i 2 razy (maj, lipiec) w częściach wspólnych;
  • sprzątanie i utrzymywanie w czystości terenu przynależnego do ośrodków powierzchnia terenu przy campingach wynosi ok 0,7 ha,   na polu namiotowym ok. 1,4 ha;
  • w przypadku zauważonych uszkodzeń, awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do wskazanego pracownika ZUT;

 

3. Wymagania Zamawiającego w ramach usługi:

  • potwierdzone doświadczenie na w/w stanowisku,
  • znajomość obsługi kasy fiskalnej,
  • dyspozycyjność (również w dni wolne i święta),
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, praca z klientem,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby bezpośrednio wykonującej czynności,

4. warunki zamówienia:

  • umowa w ramach zlecenia
  • wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie Wykonawcy, etapowo za każdy miesiąc, na podstawie prawidłowo wystawionych rachunków oraz zestawienia liczby godzin wykonania zlecenia potwierdzone przez Zleceniodawcę.

5. Kryteria wyboru oferty:

5.1 Cena brutto (z wagą 60%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie Zamawiający za wykonanie usługi wskazanej w pkt. 1

Kwotę za godzinę pracy przy założeniu, że ilość godzin w miesiącu nie będzie przekraczać 180 godzin (z wyłączeniem miesiąca maja i października) kwotę należy podać z podziałem na miesiące:

kwiecień- kwota brutto za godzinę pracy…. x  ilość  godzin, nie więcej niż 48

maj kwota brutto za godzinę pracy…. x  ilość  godzin, nie więcej niż 186

czerwiec kwota brutto za godzinę pracy…. x  ilość  godzin, nie więcej niż 270

lipiec, sierpień kwota brutto za godzinę pracy…. x  ilość  godzin, nie więcej niż 279

wrzesień kwota brutto za godzinę pracy…. x  ilość  godzin, nie więcej niż 180

październik kwota brutto za godzinę pracy…. x  ilość  godzin, nie więcej niż 12

Cena relatywnie, zgodnie z zasadą minimalizacji.

5.2 Ocena (z wagą 20 %) doświadczenia. Ocena na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie za każdy rok po 5 pkt. lecz nie więcej niż 20 pkt.

5.3 Ocena (z wagą 20 %) czynności dodatkowe, wykraczające poza dodatkowe zadania określone w pkt. 2 wykonywane w ramach deklarowanego wynagrodzenie, związanego z zadaniem podstawowym. Ocena na podstawie złożonej oferty, za każdą dodatkową czynność po 10 pkt., lecz nie więcej niż 20 pkt.  

6. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę wraz z informacjami podlegającymi ocenie, należy złożyć do dnia 19.04.2019 r. do godz. 11 w zaklejonej kopercie, Kancelarii Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego  w  Szczecinie w budynku Rektoratu ZUT,  Al. Piastów 18, 70-310 Szczecin podpisaną „oferta na recepcjonistę i sprzątanie w Łukęcinie”

Do kontaktu wskazuje się: Pani Joanna Siołkowska-Duda lub Pani Karolina Nowakowska tel. 91 449 43 05

Dopuszcza się przedłożenie oferty wraz z załącznikami (potwierdzone doświadczenie) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w Dziale Socjalnym Budynek Jednostek Międzywydziałowych, Al. Piastów 48, pok. 25, 19.04.2019 r. o godz. 11.30

8. Zastrzeżenie:

Zgodnie z art. 70¹ § 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego jak tez otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania  „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze założeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.