Prowadzone na zasadach określonych w art. 70 Kodeksu Cywilnego na świadczenie usług dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie polegających na:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi recepcjonisty oraz osoby sprzątającej w Ośrodku Wypoczynkowym ZUT w Łukęcinie (campingi i pole namiotowe) w okresie 23.04-02.10.2019 r.
2. zadaniem wykonawcy będzie:
- kwaterowanie wczasowiczów zgodnie ze skierowaniem,
- rozliczanie gotówki z kasy fiskalnej,
- sporządzanie raportów kasowych do księgowości,
- przyjmowanie opłaty miejscowej,
- zakup środków czystości w ramach umowy,
- rozliczanie faktur zakupowych,
- kontakt z firma pralniczą tj. oddawanie brudnej i przyjmowanie czystej pościeli,
- sprzedaż wolnych miejsc wczasowych,
- w przypadku zauważonych uszkodzeń, awarii lub innych problemów niezwłoczne zgłaszanie do Działu Socjalnego ZUT
- przygotowanie do sezonu oraz sprzątanie po skończonym sezonie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym – sanitariaty w ilości 2 szt. o powierzchni 45,6 m² (w tym mycie kabin prysznicowych, mycie umywalek, WC, podłóg itp.) oraz kuchnia o powierzchni 9 m² (w tym mycie blatów, zlewozmywaka, kuchenek, lodówek, podłóg i płytek naściennych);
- codzienne, dwukrotne (rano i wieczorem), a w razie potrzeby częściej, sprzątanie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym w sezonie od połowy czerwca do połowy września;
- kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w domkach campingowych z łazienkami i aneksami kuchennymi (sprzątanie domków, w tym ścieranie kurzy, mycie podłóg itp., sprzątanie łazienek w tym mycie kabin, umywalek, WC, płytek, czyszczenie aneksów kuchennych, w tym mycie lodówek, blatów, kuchenek itp., zmiana pościeli na czystą) w ośrodku w okresie od maja do 21.06.2019 r. oraz od 31.08.2019 r. do 03.10.2019 r. W razie potrzeby również w sezonie. Dotyczy: 11 szt. domków dużych tj. 1,5 kondygnacji, łazienka, aneks kuchenny wraz z tarasami - łączna powierzchnia sprzątania wynosi 560 m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), oraz 8 szt. domków małych (w tym 1 apartamentu) tj. parterowych, łazienka, aneks kuchenny, wraz z tarasami – łączna powierzchnia sprzątania wynosi 170,05 m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), w tym mycie lodówek, blatów kuchennych;
- mycie okien w domkach i na polu namiotowym o łącznej powierzchni 79,7 m² w domkach 1 raz w czerwcu i 2 razy (maj, lipiec) w częściach wspólnych;
- sprzątanie i utrzymywanie w czystości terenu przynależnego do ośrodków powierzchnia terenu przy campingach wynosi ok 0,7 ha, na polu namiotowym ok. 1,4 ha;
- w przypadku zauważonych uszkodzeń, awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do wskazanego pracownika ZUT;
3. Wymagania Zamawiającego w ramach usługi:
- potwierdzone doświadczenie na w/w stanowisku,
- znajomość obsługi kasy fiskalnej,
- dyspozycyjność (również w dni wolne i święta),
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, praca z klientem,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby bezpośrednio wykonującej czynności,
4. warunki zamówienia:
- umowa w ramach zlecenia
- wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie Wykonawcy, etapowo za każdy miesiąc, na podstawie prawidłowo wystawionych rachunków oraz zestawienia liczby godzin wykonania zlecenia potwierdzone przez Zleceniodawcę.
5. Kryteria wyboru oferty:
5.1 Cena brutto (z wagą 60%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie Zamawiający za wykonanie usługi wskazanej w pkt. 1
Kwotę za godzinę pracy przy założeniu, że ilość godzin w miesiącu nie będzie przekraczać 180 godzin (z wyłączeniem miesiąca maja i października) kwotę należy podać z podziałem na miesiące:
kwiecień- kwota brutto za godzinę pracy…. x ilość godzin, nie więcej niż 48
maj kwota brutto za godzinę pracy…. x ilość godzin, nie więcej niż 186
czerwiec kwota brutto za godzinę pracy…. x ilość godzin, nie więcej niż 270
lipiec, sierpień kwota brutto za godzinę pracy…. x ilość godzin, nie więcej niż 279
wrzesień kwota brutto za godzinę pracy…. x ilość godzin, nie więcej niż 180
październik kwota brutto za godzinę pracy…. x ilość godzin, nie więcej niż 12
Cena relatywnie, zgodnie z zasadą minimalizacji.
5.2 Ocena (z wagą 20 %) doświadczenia. Ocena na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie za każdy rok po 5 pkt. lecz nie więcej niż 20 pkt.
5.3 Ocena (z wagą 20 %) czynności dodatkowe, wykraczające poza dodatkowe zadania określone w pkt. 2 wykonywane w ramach deklarowanego wynagrodzenie, związanego z zadaniem podstawowym. Ocena na podstawie złożonej oferty, za każdą dodatkową czynność po 10 pkt., lecz nie więcej niż 20 pkt.
6. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę wraz z informacjami podlegającymi ocenie, należy złożyć do dnia 19.04.2019 r. do godz. 11 w zaklejonej kopercie, Kancelarii Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie w budynku Rektoratu ZUT, Al. Piastów 18, 70-310 Szczecin podpisaną „oferta na recepcjonistę i sprzątanie w Łukęcinie”
Do kontaktu wskazuje się: Pani Joanna Siołkowska-Duda lub Pani Karolina Nowakowska tel. 91 449 43 05
Dopuszcza się przedłożenie oferty wraz z załącznikami (potwierdzone doświadczenie) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w Dziale Socjalnym Budynek Jednostek Międzywydziałowych, Al. Piastów 48, pok. 25, 19.04.2019 r. o godz. 11.30
8. Zastrzeżenie:
Zgodnie z art. 70¹ § 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego jak tez otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze założeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.