Ogłoszenia o zamówieniach na usługi nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zapytanie ofertowe na świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w ośrodkach wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie 18.04.2016 14:36

  • Dziwnów ul. Kościelna 35, 35a (zadanie nr 1),
  • Łukęcin (zadanie nr 2)


ZAMAWIAJĄCY

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Dział Socjalny

Al. Piastów 48, 71-311 Szczecin

Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie ofert : Joanna Siołkowska-Duda: tel. 91 449 43 05, jsiolkowska-duda@zut.edu.pl

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie udzielone jest w trybie zapytania ofertowego przy wartości zamówienia nie przekraczającego kwoty 30 tys. euro, wyłączonego ze stosowania ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo  Zamówień Publicznych, prowadzącego  na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 70 ¹ - 70 ⁴

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w Ośrodkach Wypoczynkowych ZUT:

Zadanie 1:

1.     Ośrodek Wypoczynkowy ul. Kościelna 35, 35a, Dziwnów – ośrodek całoroczny

Zadanie 2:

2.     Ośrodek Wypoczynkowy ul. Uzdrowiskowa 1, Łukęcin – ośrodek sezonowy

 

Pod pojęciem kompleksowej usługi sprzątania rozumie się całościowe utrzymanie czystości w sposób ciągły, sprawny i terminowy oraz profesjonalne sprzątanie bieżące i okresowe, a w szczególności:

1)     Przygotowanie sezonowych ośrodków wypoczynkowych do sezonu:

Zadanie 2 – pow. wg załącznika nr 3, 

2)     Zapewnienie serwisu dziennego:

Zadanie 1 – 1000 h,

Zadanie 2 –  720 h,

3)     Sprzątanie pokoi i domków campingowych po zakończonych pobytach:

Zadanie 1:

  • OW Dziwnów ul. Kościelna 35, 35 a – 500 sprzątań,

 

Zadanie 2:

  • OW Łukęcin – domki duże – 250 sprzątań,
  • OW Łukęcin – domki małe – 180 sprzątań.

 

4)     Sprzątanie po remoncie:

Zadanie 1:

  • OW Dziwnów ul. Kościelna 35, 35 a –  14 pokoi,

 

Zadanie 2

  • OW Łukęcin – 7 szt. domki duże,
  • OW Łukęcin – 1 szt. domki małe.

  

Zamawiający zastrzega, iż podana w zapytaniu ofertowym ilość godzin serwisu dziennego oraz ilość pokoi i domków do sprzątania, przyjęta do kalkulacji ceny w ofercie, jest ilością jedynie orientacyjną.

Minimalny zakres czynności dla kompleksowej usługi sprzątania określony został w załączniku nr 1 (format:  doc, rozmiar:  69 kB).

 

Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji usługi: 28.04.2016 r.

Termin realizacji:

Zadanie 1:

  • OW Dziwnów ul. Kościelna 35, 35 a – 28.04.2016 r. – 31.12.2016 r. lub do wyczerpania środków,

 

Zadanie 2:

  • OW Łukęcin, ul. Uzdrowiskowa 1 – 28.04.2016 r. – 04.10.2016 r. lub do wyczerpania środków.

 

 

Usługa sprzątania realizowana będzie przez 7 dni w tygodniu (dni robocze, soboty i niedziele oraz święta).

 

Miejsca podlegające sprzątaniu:

  1. pomieszczenia ogólnodostępne, a w szczególności świetlice, kuchnie, jadalnia, tarasy,
  2. ciągi komunikacyjne wewnętrzne (korytarze, klatki schodowe) i zewnętrzne,
  3. sanitariaty, toalety i łazienki ogólnodostępne,
  4. pokoje i domki wraz z węzłami sanitarnymi
  5. pomieszczenia biurowe,
  6. pomieszczenia gospodarcze.

 

Szczegółowy wykaz pomieszczeń wskazany zostaje:

Zadanie 1:

  • OW Dziwnów ul. Kościelna 35, 35 a – załącznik nr 2 (format:  xls, rozmiar:  38 kB),

Zadanie 3:

  • OW Łukęcin ul. Uzdrowiskowa 1 – załącznik nr 3 (format:  xls, rozmiar:  38 kB),

 

Zamawiający zastrzega, że rytm pracy musi być dostosowany do specyfiki pracy ośrodków wypoczynkowych. Sprzątanie w pokojach i domkach po zakończonym pobycie musi odbywać się po wykwaterowaniu gości w ustalonych ze wskazanym pracownikiem ZUT godzinach, przy czym co do zasady będzie się ono odbywać:

a)     OW Dziwnów, ul. Kościelna 35, 35 a,– ośrodek całoroczny

  • 28.04.2016 r. - 24.06.2016 r. oraz 26.08.2016 r. - 31.12.2016 r. - na wezwanie,
  • 4.06.2016 r. – 26.08.2016 r. – w piątki w godz. 14.00 – 18.00 lub w razie konieczności

 

b)    OW Łukęcin ul. Uzdrowiskowa 1 – ośrodek sezonowy

  • 28.04.2016 r. - 24.06.2016 r. oraz 26.08.2016 r. - 04.10.2016 r. - na wezwanie,
  • 24.06.2016 r. – 26.08.2016 r. – w piątki w godz. 12.00 – 18.00 lub w razie konieczności

 

Orientacyjna ilość pokoi i domków do sprzątania podawana będzie z 48 h wyprzedzeniem.

Terminy i godziny wykonywania usług Wykonawca każdorazowo uzgodni ze wskazanym przez Zamawiającego pracownikiem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej i okresowej kontroli Wykonawcy. Wykonawca powinien reagować niezwłocznie w dniu stwierdzenia i zgłoszenia uchybień w wykonywaniu usługi.

 

Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. stosowania własnych, profesjonalnych maszyn, urządzeń oraz środków chemicznych, konserwujących i zapachowych, które będą biologicznie neutralne, z odpowiednimi atestami i zezwoleniami do ich stosowania w Polsce. Preparaty na bazie chloru należy stosować tylko i wyłącznie do dezynfekcji muszli klozetowych i pisuarów.
  2. do zapewnienia nadzoru nas swoimi pracownikami – wyznaczenie koordynatora, przestrzeganie wszelkich obowiązujących przepisów prawa, a szczególności w zakresie sanitarno-epidemiologicznym, BHP i p.poż, a także odpowiedniego przeszkolenia personelu sprzątającego.
  3. informowania wskazanego pracownika ZUT o zaobserwowanych usterkach.
  4. określenia i opracowania w porozumieniu z pracownikiem ZUT rodzaju i zakresu obowiązków dla poszczególnych stanowisk pracy oraz grafiku organizacji pracy.

 

Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia energię elektryczną, ciepłą i zimną wodę, pomieszczenie dla pracowników, pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości.

 

Nie przewiduje się możliwości udzielenia zamówienia częściowego.

Składający ofertę do każdego zadania musi przedstawić oddzielnie wycenę: za sprzątanie (pokoi /domków), oddzielnie za sprzątanie powierzchni wspólnych, oddzielne za sprzątanie terenu oraz cenę za całość.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że wybierze ofertę dotyczącą pojedynczych zadań (nie wszystkich).

 

Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego max 20 % z zachowaniem cen zgodnych ze złożoną ofertą. Zamówienie uzupełniające nie podlega wycenie na tym etapie - tzn.  w momencie składania ofert.

Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające świadczenie usług profesjonalnego sprzątania dla co najmniej 3 innych firm, instytucji państwowych albo ośrodków wypoczynkowych w okresie 3 lat poprzedzających termin składania oferty, o wartości pow. 30.000 zł każda.

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna zawierać oddzielne wyceny dwóch zadań wg wskazanych czynności.

 

OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert biorąc pod uwagę następujące kryteria:

  • cena – 100 %

 

 

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę z napisem :

„Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w ośrodkach wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie położonych w Dziwnowie (zadanie nr 1) oraz Łukęcinie (zadanie nr 2)”

zawierającą ofertę potwierdzoną podpisem osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu oferenta oraz dokumenty potwierdzające świadczenie usług profesjonalnego sprzątania dla co najmniej 3 innych firm, instytucji państwowych, ośrodków wypoczynkowych składać należy w Dziale Socjalnym w Budynku Jednostek Międzywydziałowych al. Piastów 48, 71-311 szczecin pokój 26, w terminie do 22.04.2016 r. do godz. 12.30.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2016 r. o godz. 13.00.

Dopuszcza się przedłożenie oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl pod warunkiem , że będzie na niej podpis osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu oferenta (zeskanowane załączniki z podpisem).

 

WARUNKI PŁATNOŚCI

Z tytułu wykonania usługi Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone na podstawie ilości zleconych przez Zamawiającego godzin sprzątania w zakresie serwisu dziennego oraz ilości sprzątniętych pokoi. Zestawienia zamówionych i zrealizowanych usług uzgadniane będzie codziennie pomiędzy przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, a zapłata wynagrodzenia będzie dokonywana etapowo po wykonaniu usługi, co dwa tygodnie, w terminie do 14 dni od przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Za dzień dokonania zapłaty Wykonawca uzna datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

 

Zgodnie z art. 70¹ par.3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania  „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.