Ogłoszenia o zamówieniach na usługi nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zamówienie ofertowe na usługę sprzątania w ośrodkach wypoczynkowych ZUT w Dziwnowie w budynkach, campingach oraz na terenie ośrodków 26.01.2016 14:52

ZAPYTANIE OFERTOWE

Prowadzone na zasadach określonych w art. 70 Kodeksu Cywilnego  na świadczenie usług dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie  polegających na:

 

 1.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w  ośrodkach wypoczynkowych ZUT  w Dziwnowie w budynkach, campingach oraz na terenie ośrodków.

Usługa dotyczy: 2  ośrodków w Dziwnowie w okresie: 01.02.2016 r.- 31.01.2017 r.   

 

2. Zadaniem wykonawcy będzie:

  • sprzątanie i utrzymanie czystości w pokojach z łazienkami w ośrodku wypoczynkowym w Dziwnowie przy ul. Kościelnej 35 i 35a (dwa budynki – 21 pokoi), średnia powierzchnia pokoju wynosi 13 m2 , średnia powierzchnia łazienki wynosi 3 m2, całkowita powierzchnia pokoi z łazienkami wynosi ok. 286,40 m2 a całkowita powierzchnia pokoi bez łazienek wyniki ok. 27 m2
  • sprzątanie i utrzymanie czystości w campingach w ośrodku wypoczynkowym w Dziwnowie przy ul. Kościelnej 10 (campingi – 18 domków bez łazienek) średnia powierzchnia domku wynosi 13 m2 całkowita powierzchnia campingów bez łazienek wynosi ok. 230,75 m2
  • codzienne sprzątanie sanitariatów i powierzchni wspólnych tj. korytarze, klatki schodowe, świetlice, magazyny pościeli, recepcje, kuchnie, WC, (w sezonie w campingach a poza sezonem w budynkach), powierzchnia w budynkach wynosi ok 234 m2  a w campingach ok. 128 m2 ,
  • sprzątanie i utrzymywanie w czystości terenu przynależnego do ośrodków powierzchnia terenu przy budynkach wynosi ok 400 m2  a przy campingach ok. 100 m2 ,
  • przygotowywanie 18 domków campingowych, sanitariatów i kuchni  do sezonu letniego
  • w przypadku zauważonych uszkodzeń, awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do kierownika ośrodka,

 

3.Wymagania Zamawiającego w ramach usługi:

  • książeczka  do celów  sanitarno – epidemiologicznych,
  • doświadczenie wymagane, podlegające ocenie w ramach kryterium nr 2 (pkt.5.2.)

 

4. Istotne warunki zamówienia:

  • umowa-zlecenia  zostanie zawarta na okres od 01.02.2016 r.- 31.01.2017 r.,
  • wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie wykonawcy,  etapowo za każdy miesiąc,  na podstawie prawidłowo wystawionych rachunków  do 20-go każdego m-ca  za przepracowany  miesiąc.

 

5. Kryteria wyboru najlepszej oferty: 

  5.1   Cena brutto (z wagą 50%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie zamawiający za wykonanie  usługi wskazanej  w pkt. 1. W okresie jak w pkt. 4

   - z podziałem na sezon, czyli miesiące od czerwca do września

   - z podziałem po sezonie w okresie od lutego do maja oraz od października do stycznia

   Cena relatywnie, zgodnie z zasadą minimalizacji.

  5.2   Ocena (z wagą 50%)  doświadczenie. Ocena na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie za każdy rok po 10 pkt. lecz nie więcej niż 50 pkt.

 

6. Termin i miejsce składania ofert:

   Ofertę wraz z informacjami podlegającymi ocenie, należy złożyć w terminie: do dnia  29.01.2016 r. do godz. 12.00 w  zaklejonej kopercie, w Dziale Socjalnym,  Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego  w  Szczecinie,  Al. Piastów 48,  70-311 Szczecin,  pokój nr 26.

Do kontaktu wskazuje się Panią Joannę Siołkowską-Dudę lub Panią Karolinę Nowakowską tel.:  91 449-43-05.

 

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Al. Piastów 48, 70-311 Szczecin, w Dziale  Socjalnym,  pokój  26   w dniu 29.01.2016 r. o godz. 13.00.

 

 8. Zastrzeżenie: „Złożenie zapytania ofertowego,  jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty

    cenowej  nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez  Zachodniopomorski Uniwersytet

   Technologiczny   w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy”