PONOWNE ZAPYTANIE OFERTOWE
Prowadzone na zasadach określonych w art. 70 Kodeksu Cywilnego na świadczenie usług dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie polegających na:
- Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w ośrodku wypoczynkowy ZUT w Łukęcinie w sanitariatach i kuchni na polu namiotowym oraz sprzątanie domków campingowych i terenu ośrodka (serwis dzienny). Usługa dotyczy: ośrodka w Łukęcinie (campingi i pole namiotowe) w okresie: 15.05.2017 r.- 04.10.2017 r.
- Zadaniem wykonawcy będzie:
- przygotowanie do sezonu oraz sprzątanie po skończonym sezonie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym – sanitariaty w ilości 2 szt. o powierzchni 45,6 m² (w tym mycie kabin prysznicowych, mycie umywalek, WC, podłóg itp.) oraz kuchnia o powierzchni 9 m² (w tym mycie blatów, zlewozmywaka, kuchenek, lodówek, podłóg i płytek naściennych);
- codzienne, dwukrotne (rano i wieczorem), a w razie potrzeby częściej sprzątanie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym w sezonie od połowy czerwca do połowy września;
- sprzątanie i utrzymanie czystości w domkach campingowych z łazienkami i aneksami kuchennymi (sprzątanie domków w tym ścieranie kurzy, mycie podłóg itp., sprzątanie łazienek w tym mycie kabin, umywalek, WC, płytek, czyszczenie aneksów w tym mycie lodówek, blatów, kuchenek itp., zmiana pościeli na czystą) w ośrodku w okresie od 15.05.2017 r. do 23.06.2017 r. od 25.08.2017 r. do 04.10.2017 r. W razie potrzeby również w sezonie. Dotyczy: 11 szt. domków dużych tj. 1,5 kondygnacji, łazienka, aneks kuchenny wraz z tarasami - łączna powierzchnia sprzątania wynosi 560 m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), oraz 9 szt. domków małych (w tym 2 apartamentów) tj. parterowych, łazienka, aneks kuchenny, wraz z tarasami – łączna powierzchnia sprzątania wynosi 170,05 m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), w tym mycie lodówek, blatów kuchennych;
- mycie okien w domkach i na polu namiotowym o łącznej powierzchni 79,7 m² w domkach 1 raz w czerwcu i 2 razy (maj, lipiec) w częściach wspólnych;
- sprzątanie i utrzymywanie w czystości terenu przynależnego do ośrodków powierzchnia terenu przy campingach wynosi ok 0,7 ha, na polu namiotowym ok. 1,4 ha;
- w przypadku zauważonych uszkodzeń, awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do kierownika ośrodka;
- Wymagania Zamawiającego w ramach usługi:
- książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby bezpośrednio wykonującej czynności;
- doświadczenie wymagane, podlegające ocenie w ramach kryterium nr 2 (pkt.5.2.);
- czynności dodatkowe wykraczające poza wyznaczone zadania (pkt.5.3);
- Istotne warunki zamówienia:
- umowa zlecenia zostanie zawarta na okres od 15.05.2017r.- 04.10.2017 r.;
- wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie wykonawcy, etapowo za każdy miesiąc, na podstawie prawidłowo wystawionych rachunków do 20-go każdego m-ca za przepracowany miesiąc;
- Kryteria wyboru najlepszej oferty:
- Cena brutto (z wagą 60%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie zamawiający za wykonanie usługi wskazanej w pkt. 1. W okresie jak w pkt. 4
- kwotę za godzinę pracy przy założeniu, że ilość godzin w miesiącu nie będzie przekraczać 180 godzin (z wyłączeniem miesiąca maja i października) kwotę należy podać z podziałem na miesiące:
maj- kwota brutto za godzinę pracy …… x ilość godzin, nie więcej niż 102
czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień – kwota brutto za godzinę pracy ……. x ilość godzin, nie więcej niż 180
październik – kwota brutto za godzinę pracy ……. x ilość godzin, nie więcej niż 24
Cena relatywnie, zgodnie z zasadą minimalizacji.
- kwotę za godzinę pracy przy założeniu, że ilość godzin w miesiącu nie będzie przekraczać 180 godzin (z wyłączeniem miesiąca maja i października) kwotę należy podać z podziałem na miesiące:
- Ocena (z wagą 20%) doświadczenie. Ocena na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie za każdy rok po 5 pkt. lecz nie więcej niż 20 pkt.
- Ocena (z wagą 20%) czynności dodatkowe, wykraczające poza wyznaczone zadania określone w pkt. 2 z wykonywane w ramach deklarowanego wynagrodzenia, związanego z zadaniem podstawowym. Ocena na podstawie złożonej oferty, za każdą dodatkową czynność po 10 pkt., lecz nie więcej niż 20 pkt.
- Cena brutto (z wagą 60%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie zamawiający za wykonanie usługi wskazanej w pkt. 1. W okresie jak w pkt. 4
- Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę wraz z informacjami podlegającymi ocenie, należy złożyć w terminie: do dnia 19.04.2017 r. do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie, w Dziale Socjalnym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, Al. Piastów 48, 70-311 Szczecin, pokój nr 26 lub w Kancelarii w Rektoracie Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin.
Do kontaktu wskazuje się Panią Joannę Siołkowską-Dudę tel. 91 449-44-04 lub Panią Karolinę Nowakowską tel.: 91 449-43-05. - Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Al. Piastów 48, 70-311 Szczecin, w Dziale Socjalnym, pokój 26 w dniu 19.04.2017 r. o godz. 13.00.
- Zastrzeżenie: „Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy”