Ogłoszenia o zamówieniach na usługi nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ponowne zapytanie ofertowe na usługę sprzątania w ośrodku wypoczynkowy ZUT w Łukęcinie w sanitariatach i kuchni na polu namiotowym oraz sprzątanie domków campingowych i terenu ośrodka (serwis dzienny). 11.04.2017 12:06

PONOWNE ZAPYTANIE OFERTOWE

Prowadzone na zasadach określonych w art. 70 Kodeksu Cywilnego  na świadczenie usług  dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie  polegających na:

  1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w  ośrodku wypoczynkowy ZUT   w Łukęcinie w sanitariatach i kuchni na polu namiotowym oraz sprzątanie domków  campingowych i terenu ośrodka (serwis dzienny). Usługa dotyczy:  ośrodka w Łukęcinie (campingi i pole namiotowe) w okresie: 15.05.2017 r.- 04.10.2017 r.   
  2. Zadaniem wykonawcy będzie:

    1. przygotowanie do sezonu oraz sprzątanie po skończonym sezonie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym – sanitariaty w ilości 2 szt. o powierzchni 45,6 m² (w tym mycie kabin prysznicowych, mycie umywalek, WC, podłóg itp.) oraz kuchnia o powierzchni 9 m² (w tym mycie blatów, zlewozmywaka, kuchenek, lodówek, podłóg i płytek naściennych);
    2. codzienne, dwukrotne (rano i wieczorem), a w razie potrzeby częściej sprzątanie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym w sezonie od połowy czerwca do połowy września;
    3. sprzątanie i utrzymanie czystości w domkach campingowych z łazienkami i aneksami kuchennymi  (sprzątanie domków w tym ścieranie kurzy, mycie podłóg itp., sprzątanie łazienek w tym mycie kabin, umywalek, WC, płytek, czyszczenie aneksów  w tym mycie lodówek, blatów, kuchenek itp., zmiana pościeli na czystą) w ośrodku w okresie od 15.05.2017 r. do 23.06.2017 r. od 25.08.2017 r. do 04.10.2017 r.  W razie potrzeby również w sezonie. Dotyczy: 11 szt. domków dużych tj. 1,5 kondygnacji, łazienka, aneks kuchenny wraz z tarasami  - łączna powierzchnia sprzątania wynosi 560 m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), oraz 9 szt. domków małych (w tym 2 apartamentów) tj. parterowych, łazienka, aneks kuchenny, wraz z tarasami – łączna powierzchnia sprzątania wynosi 170,05  m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), w tym mycie lodówek, blatów kuchennych;
    4. mycie okien w domkach i na polu namiotowym o łącznej powierzchni 79,7 m² w domkach 1 raz w czerwcu i 2 razy (maj, lipiec) w częściach wspólnych;
    5. sprzątanie i utrzymywanie w czystości terenu przynależnego do ośrodków powierzchnia terenu przy campingach wynosi ok 0,7 ha,   na polu namiotowym ok. 1,4 ha;
    6. w przypadku zauważonych uszkodzeń, awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie  do kierownika ośrodka;

  3. Wymagania Zamawiającego w ramach usługi:

    1. książeczka zdrowia do celów  sanitarno-epidemiologicznych osoby bezpośrednio wykonującej czynności;
    2. doświadczenie wymagane, podlegające ocenie w ramach kryterium nr 2 (pkt.5.2.);
    3. czynności dodatkowe wykraczające poza wyznaczone zadania (pkt.5.3);

  4. Istotne warunki zamówienia:

    1. umowa zlecenia  zostanie zawarta na okres od 15.05.2017r.- 04.10.2017 r.;
    2. wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie wykonawcy,  etapowo za każdy  miesiąc,  na podstawie prawidłowo wystawionych rachunków  do 20-go każdego m-ca  za  przepracowany  miesiąc;

  5. Kryteria wyboru najlepszej oferty: 

    1.  Cena brutto (z wagą 60%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie zamawiający za wykonanie  usługi   wskazanej  w pkt. 1. W okresie jak w pkt. 4

      1. kwotę za godzinę pracy przy założeniu, że ilość godzin w miesiącu nie będzie przekraczać 180 godzin (z wyłączeniem miesiąca maja i października) kwotę należy podać z podziałem na miesiące:
        maj- kwota brutto za godzinę pracy …… x ilość godzin, nie więcej niż 102
        czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień – kwota brutto za godzinę pracy ……. x ilość godzin, nie więcej niż 180
        październik – kwota brutto za godzinę pracy ……. x ilość godzin, nie więcej niż 24
        Cena relatywnie, zgodnie z zasadą minimalizacji.

    2. Ocena (z wagą 20%)  doświadczenie. Ocena na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie za każdy rok po 5 pkt. lecz nie więcej niż 20 pkt.
    3. Ocena (z wagą 20%) czynności dodatkowe, wykraczające poza wyznaczone zadania określone w pkt. 2 z wykonywane w ramach deklarowanego wynagrodzenia, związanego z zadaniem podstawowym.  Ocena na podstawie złożonej oferty, za każdą dodatkową czynność po 10 pkt., lecz nie więcej niż  20 pkt.

  6. Termin i miejsce składania ofert:
    Ofertę wraz z informacjami podlegającymi ocenie, należy złożyć w terminie: do dnia  19.04.2017 r. do godz. 12.00 w  zaklejonej kopercie, w Dziale Socjalnym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego  w  Szczecinie,  Al. Piastów 48,  70-311 Szczecin,  pokój nr 26 lub w Kancelarii w Rektoracie Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin.
    Do kontaktu wskazuje się Panią Joannę Siołkowską-Dudę tel. 91 449-44-04 lub   Panią Karolinę Nowakowską  tel.:  91 449-43-05.
  7. Miejsce i termin otwarcia ofert:  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Al. Piastów 48, 70-311 Szczecin,  w Dziale  Socjalnym,  pokój  26   w dniu 19.04.2017 r. o godz. 13.00.
  8. Zastrzeżenie: „Złożenie zapytania ofertowego,  jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej  nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez  Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny  w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy”