Ogłoszenia o zamówieniach na usługi nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ponowne zapytanie ofertowe na świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w 2018 roku w ośrodkach wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie 09.04.2018 14:47

położonych w Dziwnowie ul. Kościelna 35, 35 a (zadanie 1) oraz w Łukęcinie ul. Uzdrowiskowa 1 (zadanie nr 2)

ZAMAWIAJĄCY:

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Al. Piastów 17,

70-310 Szczecin

Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie ofert: Joanna Siołkowska- Duda tel. 91 449 44 04, jsiolkowska-duda@zut.edu.pl lub Karolina Nowakowska tel. 91 449 43 05, knowakowska@zut.edu.pl

1.      TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie udzielone jest w trybie zapytania ofertowego przy wartości zamówienia  nie przekraczającej kwoty 30 tys. Euro, wyłączonego ze stosowania ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, prowadzącego    na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 70¹ - 704

2.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w Ośrodkach Wypoczynkowych ZUT:

2.1 Zadanie 1:

1. Ośrodek Wypoczynkowy ul. Kościelna 35, 35 a, Dziwnów – ośrodek całoroczny – załącznik nr 1,

2.2 Zadanie 2:

2. Ośrodek Wypoczynkowy ul. Uzdrowiskowa 1, Łukęcin – ośrodek sezonowy- załącznik 1, 3 

3.   Pod pojęciem kompleksowej usługi sprzątania rozumie się całościowe utrzymanie czystości   w sposób ciągły, sprawny i terminowy oraz profesjonalne sprzątanie bieżące i okresowe,     a w szczególności:

3.1)  Przygotowanie sezonowych ośrodków wypoczynkowych do sezonu:

Zadanie 2 – pow. wg załącznika nr 3

3.2)  Sprzątanie pokoi i domków campingowych po zakończonych pobytach:

Zadanie 1: OW Dziwnów ul. Kościelna 35, 35 a, - 483 sprzątań 

Zadanie 2: OW Łukęcin – domki duże – 253 sprzątań, OW Łukęcin - domki małe – 207 sprzątań,  

3.3) Sprzątanie po remoncie:

Zadanie 2: OW Łukęcin – 9 szt. domki małe, OW Łukęcin – 11 szt. domki duże

3.4) Sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych:

Zadanie 1: OW Dziwnów ul. Kościelna 35, 35 a – pomieszczenia wg załącznika nr 2

Zadanie 2: OW Łukęcin – pomieszczenia wg załącznika nr 3

3.5) sprzątanie kuchni i jadalni

Zadanie 1: OW Dziwnów – 210 m²

Zamawiający zastrzega, iż podana w zapytaniu ofertowym oraz ilość pokoi i domków do sprzątania przyjęta do kalkulacji ceny w ofercie, jest ilością jedynie orientacyjną.

Minimalny zakres czynności dla kompleksowej usługi sprzątania określony został w załączniku nr 1.

4. Przewidywany termin rozpoczęcia usługi : 23.04.2018 r.

Termin realizacji:

Zadanie 1: OW Dziwnów ul. Kościelna 35, 35 a, - 23.04.2018 r. – 05.10.2018 r. lub do wyczerpania środków,

Zadanie 2: OW Łukęcin, ul. Uzdrowiskowa 1 – 23.04.2018 r. – 05.10.2018 r. lub do wyczerpania środków.

Uwaga sprzątanie realizowane jest prze 7 dni w tygodniu (dni robocze, soboty i niedziele oraz święta). Zad 1. W godz. 14-17 (3 godz.), zad. 2 w godz. 12-18 (6 godz.)

5. Miejsca podlegające sprzątaniu:

  1. Pokoje i domki wraz z węzłami sanitarnymi,
  2. Pomieszczenia ogólnodostępne, a w szczególności: świetlice, kuchnie, jadalnia, tarasy,
  3. ciągi komunikacyjne wewnętrzne (korytarze, klatki schodowe) i zewnętrzne,
  4. sanitariaty, toalety i łazienki ogólnodostępne,
  5. pomieszczenia biurowe tj. recepcja
  6. pomieszczenia gospodarcze

Szczegółowy wykaz pomieszczeń wskazany zostaje:

Zadanie 1:

- OW Dziwnów  ul. Kościelna 35, 35 a – załącznik nr 2

Zadanie 2:

- OW Łukęcin ul. Uzdrowiskowa 1 – załącznik nr 3

Zamawiający zastrzega, że rytm pracy musi być dostosowany do specyfiki pracy ośrodków wypoczynkowych. Sprzątanie w pokojach i domkach po zakończonym pobycie musi odbywać się po wykwaterowaniu gości w ustalonych ze wskazanym pracownikiem ZUT godzinach, przy czym co do zasady będzie się ono odbywać:

a)       OW Dziwnów, ul. Kościelna 35, 35 a – ośrodek całoroczny

·         23.04.2018 r. – 22.06.2018 r. oraz 31.08.2018 r. – 05.10.2018 r. – na wezwanie w ramach ilości z pkt. 3.2

·         22.06.2018 r. – 31.08.2018 r. w godz.  14.00-17.00 lub w razie konieczności

b)      OW Łukęcin, ul. Uzdrowiskowa1 – ośrodek sezonowy

·         23.04.2018 r. – 22.06.2018 r. oraz 31.08.2018 r – 05.10.2018 r. na wezwanie    w ramach ilości z pkt. 3.2

·         22.06.2018 r – 31.08.2018 r. – w piątki w godz. 12.00-18.00 lub w razie konieczności

Orientacyjna ilość pokoi i domków do sprzątania podawana będzie z 48 h wyprzedzeniem.

Terminy i godziny wykonywania usług Wykonawca każdorazowo uzgodni ze wskazanym przez Zamawiającego pracownikiem.

Zamawiającego zastrzega sobie prawo do bieżącej i okresowej kontroli Wykonawcy. Wykonawca powinien reagować niezwłocznie w dniu stwierdzenia i zgłoszenia uchybień w wykonaniu usługi.

6. Wykonawca zobowiązany jest do:

1) stosowania własnych, profesjonalnych maszyn, urządzeń oraz środków chemicznych, konserwujących i zapachowych, które będą biologicznie neutralne, z odpowiednimi atestami   i zezwoleniami do ich stosowania w Polsce. Preparaty na bazie chloru należy stosować tylko     i wyłącznie do dezynfekcji muszli klozetowych i pisuarów;

2) do zapewnienia nadzoru nad swoimi pracownikami – wyznaczenie koordynatora, przestrzeganie wszelkich obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności w zakresie sanitarno – epidemiologicznym, BHP i p.poż, a także odpowiedniego przeszkolenia personelu sprzątającego;

3) informowanie wskazanego pracownika ZUT o zaobserwowanych usterkach;

4) określenia i opracowania w porozumieniu w porozumieniu z pracownikiem ZUT rodzaju   i zakresu obowiązków dla poszczególnych stanowisk pracy oraz grafiku organizacji pracy.

Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia energię elektryczna ciepła i zimną wodę, pomieszczenie dla pracowników, pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości.

Nie przewiduje się możliwości udzielenia zamówienia częściowego.

Składający ofertę musi przedstawić do każdego zadania oddzielnie wycenę: za sprzątanie (pokoi/domków), oddzielenie za sprzątanie powierzchni wspólnych oraz cenę za całość, z podaniem ceny jednostkowej (odpowiednio).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że wybierze ofertę  dotyczącą pojedynczych zadań (nie wszystkich).

Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego max 20 % z zachowaniem cen zgodnych ze złożoną ofertą. Zamówienie uzupełniające nie podlega wycenie na tym etapie – tzn. w momencie składania ofert.

Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające świadczenie usług profesjonalnego sprzątania dla co najmniej 3 innych firmy, instytucji państwowych oraz ośrodków wypoczynkowych   w okresie 3 lat poprzedzających termin składania oferty, o wartości pow. 20.000 zł każda.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna zawierać oddzielnie wyceny dwóch zadań wg wskazanych czynności.

OCENA OFERT

Zamawiający dokonać ważnych ofert biorąc pod uwagę następujące kryteria:

- cena – (z wagą 100 %), jako całkowity wydatek jaki poniesie zamawiający za wykonanie usługi wskazanej w pkt. 2 w okresie pkt. 3

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę z napisem:

„ Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w ośrodkach wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie położonych w Dziwnowie (zadanie 1) oraz Łukęcinie (zadanie 2)’’ zawierająca ofertę potwierdzoną podpisem osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu oferenta oraz dokumenty potwierdzające świadczenie usług profesjonalnego sprzątania dla co najmniej 3 innych firm, instytucji państwowych, ośrodków wypoczynkowych należy składać: Kancelarii Głównej ZUT, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, I piętro budynek rektoratu  w terminie do 13.04.2018 r. do godziny 11.00.

Otwarcie ofert nastąpi 13.04.2018 r. o godz. 12.00

Dopuszcza się przedłożenie oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl pod warunkiem, że będzie na niej podpis osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu oferenta (zeskanowane załączniki z podpisem).

WARUNKI PŁATNOŚCI

Z tytułu wykonania usługi Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone na podstawie ilości zleconych przez Zamawiającego ilości posprzątanych pokoi, domków oraz powierzchni wspólnych (jeżeli takie wystąpią). Zestawienie zamówionych i zrealizowanych usług uzgadniane będzie codziennie pomiędzy przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, a zapłata wynagrodzenia będzie wypłacana etapowo po wykonaniu usługi, w terminie do 14 dni od przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Za dzień dokonania zapłaty Wykonawca uzna datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

Zgodnie z art. 70¹ §3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego, jak też otrzymania w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne z e złożeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się z  koniecznością zawarcia przez niego umowy.

Załączniki: