Ogłoszenia o zamówieniach na usługi nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ponowne zapytanie oferowe na usługę sprzątania w ośrodku wypoczynkowym ZUT 27.04.2018 13:31

PONOWNE ZAPYTANIE OFERTOWE prowadzone na zasadach określonych w art. 70 Kodeksu Cywilnego  na świadczenie usług  dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie  polegających na:

  1. Przedmiot zamówienia:  Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w  ośrodku wypoczynkowym ZUT  w Łukęcinie w sanitariatach i kuchni na polu namiotowym oraz sprzątanie domków  campingowych  i terenu ośrodka (serwis dzienny). Usługa dotyczy:  ośrodka w Łukęcinie (campingi i pole namiotowe) w okresie: 15.05.2018 r.- 02.10.2018 r.   
  2. Zadaniem wykonawcy będzie:

    1. przygotowanie do sezonu oraz sprzątanie po skończonym sezonie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym – sanitariaty w ilości 2 szt. o powierzchni 45,6 m² (w tym mycie kabin prysznicowych, mycie umywalek, WC, podłóg itp.) oraz kuchnia o powierzchni 9 m² (w tym mycie blatów, zlewozmywaka, kuchenek, lodówek, podłóg i płytek naściennych);
    2. codzienne, dwukrotne (rano i wieczorem), a w razie potrzeby częściej sprzątanie sanitariatów i kuchni na polu namiotowym w sezonie od około połowy czerwca do połowy września;
    3. sprzątanie i utrzymanie czystości w domkach campingowych z łazienkami i aneksami kuchennymi  (sprzątanie domków w tym ścieranie kurzy, mycie podłóg itp., sprzątanie łazienek w tym mycie kabin, umywalek, WC, płytek, czyszczenie aneksów  w tym mycie lodówek, blatów, kuchenek itp., zmiana pościeli na czystą) w ośrodku w okresie od 15.05.2018 r. do 22.06.2018 r.  od 31.08.2018 r.  do 02.10.2018 r.  W razie potrzeby również w sezonie. Dotyczy: 11 szt. domków dużych tj. 1,5 kondygnacji, łazienka, aneks kuchenny wraz z tarasami  - łączna powierzchnia sprzątania wynosi 560 m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), oraz 9 szt. domków małych (w tym 2 apartamentów) tj. parterowych, łazienka, aneks kuchenny, wraz z tarasami – łączna powierzchnia sprzątania wynosi 170,05  m² (powierzchnia nie obejmuje tarasów), w tym mycie lodówek, blatów kuchennych;
    4. mycie okien w domkach i na polu namiotowym o łącznej powierzchni 79,7 m² w domkach 1 raz w czerwcu i 2 razy (maj, lipiec) w częściach wspólnych;
    5. sprzątanie i utrzymywanie w czystości terenu przynależnego do ośrodków powierzchnia terenu  przy campingach wynosi ok 0,7 ha,   na polu namiotowym ok. 1,4 ha;
    6. w przypadku zauważonych uszkodzeń, awarii lub innych problemów, natychmiastowe zgłaszanie do kierownika ośrodka;

  3. Wymagania Zamawiającego w ramach usługi:

    1. książeczka zdrowia do celów  sanitarno-epidemiologicznych osoby bezpośrednio wykonującej czynności;
    2. doświadczenie wymagane, podlegające ocenie w ramach kryterium nr 2 (pkt.5.2.);
    3. czynności dodatkowe wykraczające poza wyznaczone zadania (pkt.5.3);

  4. Istotne warunki zamówienia:

    1. umowa zlecenia  zostanie zawarta na okres od 15.05.2018 r.- 02.10.2018 r.;
    2. wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie wykonawcy,  etapowo za każdy miesiąc,  na podstawie prawidłowo wystawionych rachunków za przepracowany  miesiąc oraz  zestawienia liczby godzin wykonania zlecenia.

  5. Kryteria wyboru najlepszej oferty: 

    1. Cena brutto (z wagą 60%), wyliczona jako całkowity wydatek jaki poniesie zamawiający  za wykonanie usługi  wskazanej w pkt. 1. W okresie jak w pkt. 4

      1. kwotę za godzinę pracy przy założeniu, że ilość godzin w miesiącu nie będzie przekraczać 180 godzin (z wyłączeniem miesiąca maja i października) kwotę należy podać z podziałem na miesiące:
      2. maj- kwota brutto za godzinę pracy …… x ilość godzin, nie więcej niż 102
      3. czerwiec– kwota brutto za godzinę pracy ……. x ilość godzin, nie więcej niż 180
      4. lipiec, sierpień – kwota brutto za godzinę pracy……x ilość godzin, nie więcej niż 186
      5. wrzesień i dwa dni października – kwota brutto za godzinę pracy ……. x ilość godzin, nie więcej niż 192. Cena relatywnie, zgodnie z zasadą minimalizacji

    2. Ocena (z wagą 20%)  doświadczenie. Ocena na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie za każdy rok po 5 pkt. lecz nie więcej niż 20 pkt.
    3. Ocena (z wagą 20%) czynności dodatkowe, wykraczające poza wyznaczone zadania określone  w pkt. 2 z wykonywane w ramach deklarowanego wynagrodzenia, związanego z zadaniem podstawowym.  Ocena na podstawie złożonej oferty, za każdą dodatkową czynność po 10 pkt., lecz nie więcej niż  20 pkt.
    4. Zastrzeżenie: „Złożenie zapytania ofertowego,  jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej  nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez  Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny   w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy”

  6. Termin i miejsce składania ofert: Ofertę wraz z informacjami podlegającymi ocenie, należy złożyć w terminie: do dnia  08.05.2018 r. do godz. 12.00 w  zaklejonej kopercie, w Kancelarii Głównej w Rektoracie Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin ( I piętro). Do kontaktu wskazuje się Panią Joannę Siołkowską-Dudę tel. 91 449-44-04 lub Panią Katarzyną Strużyńską  tel.:  91 449-43-05. Dopuszcza się przedłożenie oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl pod warunkiem , że będzie na niej podpis osoby upoważnionej  i zeskanowane załączniki z podpisem.
  7. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Al. Piastów 48, 70-311 Szczecin,  w Dziale  Socjalnym,  pokój  26   w dniu 08.05.2018 r. o godz. 13.00.