Oferty prosimy przesłać mailem na adres: tam@zut.edu.pl do dnia 17.04.2019r.
Oferta powinna zawierać koszt wynajęcia dwóch oddzielnych pracowni fotograficznych zlokalizowanych w jednym budynku, łącznie z pełnym wyposażeniem oraz materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia zajęć dla łącznej liczby 300 osób (300 stanowisk). Prosimy o podanie kwoty brutto za pełną usługę.
Każda pracownia o powierzchni minimum 100m2, bez ścian działowych, każda ze stanowiskami warsztatowymi. Pracownie powinny się znajdować w jednym budynku. Czas wynajęcia: 180 godzin łącznie za dwie pracownie, średnio raz w tygodniu na 4 godziny każda pracownia, najczęściej w soboty.
Pracownie powinny być wyposażone w:
- greenscreen o długości 10m i głębokości 3m (przynajmniej w jednej pracowni)
- stanowiska fotograficzne z wymiennymi tłami fotograficznymi w każdej pracowni
- profesjonalny sprzęt fotograficzny oraz obiektywy
- profesjonalne studyjne oświetlenie błyskowe
- profesjonalny sprzęt video z możliwoscia wykorzystania techniki motion capture
- profesjonalny sprzęt komputerowy odpowiedni do obróbki video oraz animacji komputerowych (minimum 3 stanowiska) tła fotograficzne, karty pamięci, materiały eksploatacyjne w niezbędnej ilości wzg. załącznika 1 (format: docx, rozmiar: 58 kB).
Wybór oferty (format: docx, rozmiar: 61 kB)