- Tytuł: Zapytanie ofertowe nr 80/2021 - Awaryjne usuniecie skutków zalania w Domu Studenckim nr 5 przy al. Piastów 24 A w Szczecinie.
- Miejsce i Termin składania ofert: Dział Techniczny ZUT mieszczący się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 420 w terminie do dnia 24.11.2021 r., do godziny 1100 lub wysyłka na ww. adres z datą odbioru do dnia 24.11.2021 r., do godziny 1100.
- Miejsce i Termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.11.2021 r. w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się
w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 420 o godzinie 1130 (bez udziału Oferentów). - Tryb postępowania: Udzielenie zamówienia zostało wyłączone ze stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (format: pdf, rozmiar: 565 kB)
- Załączniki do IWZ:
- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: pdf, rozmiar: 511 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych ( .pdf); (format: pdf, rozmiar: 666 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych ( .ath); (format: ath, rozmiar: 165 kB)
- Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; (format: pdf, rozmiar: 471 kB)
- Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: pdf, rozmiar: 1,30 MB)
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych. (format: pdf, rozmiar: 381 kB)
- Zawiadomienie o unieważnieniu (format: pdf, rozmiar: 346 kB)