- Tytuł:. Zapytanie ofertowe nr 76/2021 - Powtórzone - Awaryjna naprawa dachu oraz remont pomieszczeń laboratorium nr 14 w Hali B Wydziału Techniki Morskiej i Transportu przy al. Piastów 41 w Szczecinie po zalaniu
- Miejsce i Termin składania ofert: Dział Techniczny ZUT mieszczący się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 420 w terminie do dnia 05.11.2021 r., do godziny 1100 lub przesłać na ww. adres z datą odbioru do dnia 05.11.2021 r., do godziny 1100.
- Miejsce i Termin otwarcia ofert: w dniu 05.11.2021 r. w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 420 o godzinie 1130 (bez udziału Oferentów).
- Tryb postępowania: Udzielenie zmówienia zostało wyłączone ze stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (format: pdf, rozmiar: 564 kB)
- Załączniki do IWZ:
- Załącznik nr 1 (format: pdf, rozmiar: 512 kB) Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: pdf, rozmiar: 512 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (dachy, .pdf); (format: pdf, rozmiar: 78 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (dachy .ath); (format: ath, rozmiar: 9,68 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (pomieszczenia.pdf ); (format: pdf, rozmiar: 102 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (pomieszczenia .ath); (format: ath, rozmiar: 17,20 kB)
- Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; (format: pdf, rozmiar: 394 kB)
- Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: pdf, rozmiar: 1,30 MB)
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych. (format: pdf, rozmiar: 381 kB)
- zawiadomienie o wyborze oferty (format: pdf, rozmiar: 396 kB)