- Tytuł: Zapytanie ofertowe nr 74/2021 - Awaryjna naprawa dachu oraz remont pomieszczeń laboratorium nr 14 w Hali B Wydziału Techniki Morskiej i Transportu przy al. Piastów 41 w Szczecinie po zalaniu
- Miejsce i Termin składania ofert: Dział Techniczny ZUT mieszczący się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 420 w terminie do dnia 20.10.2021 r., do godziny 11:00 lub przesłać na ww. adres z datą odbioru do dnia 20.10.2021 r., do godziny 11:00
- Miejsce i Termin otwarcia ofert: w dniu 20.10.2021 r. w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 420 o godzinie 1130 (bez udziału Oferentów).
- Tryb postępowania: Udzielenie zmówienia zostało wyłączone ze stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (format: pdf, rozmiar: 563 kB)
- Załączniki do IWZ:
- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: pdf, rozmiar: 512 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych -dach (.pdf); (format: pdf, rozmiar: 78 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych-dach (.ath); (format: ath, rozmiar: 9,68 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych - remont pomieszczeń (.pdf); (format: pdf, rozmiar: 102 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych - remont pomieszczeń (.ath); (format: ath, rozmiar: 17,20 kB)
- Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; (format: pdf, rozmiar: 392 kB)
- Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: pdf, rozmiar: 1,30 MB)
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych. (format: pdf, rozmiar: 381 kB)
- zawiadomienie o unieważnieniu (format: pdf, rozmiar: 471 kB)