- Tytuł:Wymiana wykładziny PCV w sali nr 200 Wydziału Informatyki przy ul. Żołnierskiej 49 w Szczecinie
- Miejsce i Termin składania ofert: Budynek Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 415 w terminie do dnia 11.03.2024 r., do godziny 1000
- Miejsce i Termin otwarcia ofert: Budynek Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 415 w dniu 11.03.2024 r., o godzinie 1030
- Tryb postępowania: Zamówienie do 130 000 PLN
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (format: docx, rozmiar: 48 kB)
- Załączniki do IWZ:
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: docx, rozmiar: 28 kB)
Załącznik nr 2 Przedmiar robót (pdf); (format: pdf, rozmiar: 197 kB)
Załącznik nr 2 Przedmiar robót (ath); (format: ath, rozmiar: 17,15 kB)
Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; (format: docx, rozmiar: 25 kB)
Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: doc, rozmiar: 1,75 MB)
Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych; (format: docx, rozmiar: 22 kB)
Załącznik nr 6 Oświadczenie w przedmiocie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy. (format: docx, rozmiar: 22 kB)
WIZJA LOKALNA (format: docx, rozmiar: 22 kB)
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY (format: docx, rozmiar: 18,63 kB)