Ogłoszenia o zamówieniach na roboty budowlane nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie wymiany pomp obiegowych w węźle cieplnym Biblioteki Głównej Uczelni przy ul. Ku Słońcu 140 w Szczecinie 12.06.2012 13:17

 

Szczecin, dnia 11.06.2012 r.

L.dz. AGE-202-C-12/2012

 

Zapytanie ofertowe

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17,
70-310 Szczecin, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie wymiany pomp obiegowych w węźle cieplnym Biblioteki Głównej Uczelni przy ul. Ku Słońcu 140
w Szczecinie, w następującym zakresie:

 

1.  Demontaż istniejącego zestawu pomp obiegowych GRUNDFOS typ UPC 65-60.
2. Dostawa i montaż zestawu pomp GRUNDFOS typ UPSD 65-60/ <st1:metricconverter productid="2F" w:st="on">2F</st1:metricconverter> 3x400-415V, 50 Hz,     PN 6/10. Montaż ww. zestawu w węźle cieplnym w Bibliotece, w miejsce pomp uprzednio     zdemontowanych.

3. Wykonanie i montaż w węźle cieplnym Biblioteki, tablicy zasilającej ww. pompy, składającej się z następujących aparatów:

    - dwóch wyłączników typ S-193, o charakterystyce „C” i prądzie znamionowym    dostosowanym do silników pomp;

    - dwóch wyłączników 3-fazowych o prądzie znamionowym <st1:metricconverter productid="16 A" w:st="on">16 A</st1:metricconverter>, zamontowanych
   na  elewacji tablicy.

4. Wykonanie instalacji zasilających:

    - ww. tablicę zasilającą;

    - każdą z dwóch pomp obiegowych.

5. Wykonanie pomiarów rezystancji wykonanych instalacji oraz skuteczności ochrony
p-porażeniowej wraz z dostarczeniem Uczelni protokołów.

6. Uruchomienie ww. zestawu pomp oraz całej instalacji grzewczej zasilanej z tych pomp.

7. Termin wykonania robót: 45 dni od daty udzielenia zmówienia.

Uwaga: oględziny miejsca pracy oraz pomp istniejących, przeznaczonych do demontażu          są możliwe po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Czesławem Tyszką,
         tel. 693 066 410 lub 91 449 49 33.

Termin wykonania robót: 45 dni od daty udzielenia zamówienia.

Na ofertę dostarczoną do Uczelni pocztą, mailem na adres: czeslaw.tyszka@zut.edu.pl
lub faxem na Nr 91 449 44 75, możemy oczekiwać nie dłużej niż do dnia 20.06.2012 r.

Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem w terminie 14-tu dni od daty dostarczenia faktury
do Uczelni. Podstawą do wystawienia faktury jest obustronnie podpisany protokół odbioru robót przez przedstawiciela Uczelni..

Bliższych informacji w powyższej sprawie może udzielić przedstawiciel Uczelni, Pan Czesław Tyszka, tel. 91 449 49 33 lub 693 066 410.

Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania, oferty cenowej,
 nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

 

 

Zastępca Kanclerza

   ds. Techniczno- Gospodarczych

        mgr inż. Tadeusz Klinger