Projekt nr POIG.02.02.00-32-001/08
pn.: „Budowa i wyposażenie Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych”
współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
W związku z realizacją projektu pn.: „Budowa i wyposażenie Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych”, ogłaszamy konkurs na stanowisko Kierownika Administracyjnego CBIMO (Menedżera)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe niekierunkowe, w tym marketing i zarządzanie
- ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe w zakresie merytorycznie związanym z obszarem funkcjonowania CBIMO (www.cbimo.zut.edu.pl), w tym zarządzania dużą infrastrukturą przemysłową lub badawczą,
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie (minimum poziom FCE) – możliwość rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim,
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w przedsiębiorstwie produkcyjnym (stanowisko kierownicze lub samodzielne) lub w przedsiębiorstwie świadczącym usługi doradcze w tym związanym z pozyskiwaniem i obsługą klientów,
- znajomość zagadnień prawa gospodarczego i finansów, w tym publicznych,
- znajomość zagadnień związanych z finansowaniem badań naukowych i prace aplikacyjno-wdrożeniowych oraz praw własności intelektualnej będzie dodatkowym atutem,
- odporność na stres, zaangażowanie, umiejętność koordynowania pracami zespołów,
- umiejętność nawiązywania kontaktów z zagranicznymi odbiorcami usług i potencjalnymi kontrahentami CBIMO
- gotowość do odbywania krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
- biegła obsługa komputera.
Do obowiązków Kierownika Administracyjnego (Menedżera) CBIMO będzie należeć m. in.:
- pozyskiwanie zleceń na specjalistyczne usługi badawcze realizowane w CBIMO,
- poszukiwanie finansowania na działalność CBIMO,
- promowanie działań związanych z działalnością CBIMO, w tym bioimmobilizacją i zastosowaniem innowacyjnych materiałów i opakowań
- współpraca z ośrodkami badawczymi i partnerami przemysłowymi oraz budowanie stałych relacji pomiędzy nimi,
- zdobywanie nowych zagranicznych i krajowych kontaktów handlowych i technologicznych,
- współpraca z Dyrektorem CBIMO,
- nadzór nad bieżącą obsługą administracyjną CBIMO,
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające odbyte kursy, staże i szkolenia bezpośrednio związane i istotne z punktu widzenia stanowiska w ramach ogłoszenia
- referencje z dotychczasowych miejsc pracy,
- zaświadczenie dot. znajomości języka (możliwa będzie rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim)
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Kierownik Administracyjny (Menadżer) zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w terminie do dnia 3.12.2010 na adres e-mailowy innowacje@zut.edu.pl lub listownie na adres:
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Janosika 8
71-424 Szczecin
z dopiskiem „Konkurs CBIMO”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.