Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) uzupełnionej o ustawę z dn. 18 marca 2011 r. „o zmianie ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym, ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki oraz o zmianie niektórych innych ustaw” (wg Dz.U. Nr 80, poz. 455, z dn. 21 kwietnia 2011 r.) posiadają znaczący dorobek naukowy, dydaktyczny i organizacyjny.
Wykaz wymaganych dokumentów na stanowisko profesora nadzwyczajnego:
- Podanie
- Życiorys
- Kwestionariusz osobowy
- Odpisy dyplomów i nominacji
- Wykaz osiągnięć naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych oraz osiągnięć w rozwoju kadry
- Opinia o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym (w formie recenzji)
- Program zamierzeń kandydata na przyszłym stanowisku.
Dokumenty można składać do dnia 8 listopada 2011 r. w Sekretariacie Katedry Dróg, Mostów i Materiałów Budowlanych: Szczecin, al. Piastów 50 - pokój 290, tel. 91-449-48-29, e-mail: kdmimb@zut.edu.pl w Dziekanacie: Szczecin, al. Piastów 50 - pokój 202 / 203 lub drogą pocztową na adres:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie,
Wydział Budownictwa i Architektury,
Katedra Dróg, Mostów i Materiałów Budowlanych
al. Piastów 50,
70-311 Szczecin.
PRODZIEKAN
WYDZIAŁU BUDOWNICTWA I ARCHITEKTURY
ds. nauki i organizacji
dr hab. inż. arch. Zbigniew Paszkowski
profesor nadzwyczajny ZUT