Pozycje wchodzące w skład wyceny:
- Opracowani koncepcji graficznej wraz z opisem i nawiązaniem do głównych haseł strategii "ZIelony Ład".
- Projekty graficzne wchodzące w skład koncepcji i usługi:
- Informator dla kandydatów na studia – oferta edukacyjna 2022/2023 – 1 sztuka (objętość: 40-60 stron, format A4) projekt w dwóch wariantach: e-informator z aktywnymi linkami oraz plik z ustawieniami drukarskimi. Dodatkowo dokument tożsamy z informatorem dostępny cyfrowo wg wymogów WCAG 2.1.
- Informator ogólny ZUT wersja PL/ENG – 1 sztuka (objętość: ok 100 stron, format A4) projekt w dwóch wariantach : e-informator z aktywnymi linkami oraz plik z ustawieniami drukarskimi. Dodatkowo dokument tożsamy z informatorem dostępny cyfrowo wg wymogów WCAG 2.1.
- Ulotki wydziałów – 11 sztuk (format A4 składany do A5). każdy projekt w dwóch wariantach: e-ulotki z aktywnymi linkami oraz plik z ustawieniami drukarskimi. Zdjęcia użyte w e-ulotkach powinny zawierać opis alternatywny.
- Ulotki kierunków studiów – 42 sztuki (format A3 składany do A5) każdy projekt w dwóch wariantach: e-ulotki z aktywnymi linkami oraz plik z ustawieniami drukarskimi. Zdjęcia użyte w e-ulotkach z opisem alternatywnym.
- Plakaty (ogólne + wydziały) – 20 sztuk (format A3 skalowany) każdy projekt w dwóch wariantach: e-plakaty z aktywnymi linkami oraz plik z ustawieniami drukarskimi. Zdjęcia użyte w e-plakatach powinny zawierać opis alternatywny.
- Ogłoszenia prasowe – 2 sztuki (wersja pionowa i wersja pozioma - skalowany).
- Banner reklamowy dynamiczny – skalowany – 8 sztuk (4 x 1170x350, 4x 896x350)
- Komplet grafiki do systemów wystawienniczych – 1 komplet (system wystawienniczy składa się z 12 modułów wielkości od 0.5mx 1 m do 2m x 1m)
- Szablon główny do postów na Facebook i Instagram oraz projekty do postów w mediach społecznościowych – 1 szablon + 40 sztuk tematycznych. Zdjęcia użyte w projektach powinny zawierać opis alternatywny.
- Reklamy wielkoformatowe Bilbord, Citylight – 10 sztuk (5 x wersja pozioma, 5 x wersja pionowa z możliwością skalowania pod konkretny nośnik)
- Projekty nadruku na materiały promocyjne – element graficzny nadruku (odpowiednio skalowany) na m.in: bluza, koszulka, kubek, torba, długopis, pen-drive, etykieta wielkości 5 cmx10 cm
- 25 zdjęć zakupionych z ogólnodostępnych baz zdjęć związanych z ekologią oraz nawiązujących do profilu uczelni i jej 11 wydziałów.
Termin wykonania prac: 15.03.2021r. na podstawie umowy. Płatność 14 dni po wykonaniu umowy i podpisaniu protokołu odbioru prac.
Sposób przygotowania i wysłania oferty:
Oferty należy przesłać na formularzu stanowiącym załącznik 1 do zapytania drogą mailową (skan z podpisem) na adres: biuro_promocji@zut.edu.pl
Termin nadsyłania ofert: 22.01.2021r. godzina 13.00.
Osoba upoważniona do udzielani odpowiedzi: Kinga Wełyczko tel. 91 449 43 95 pn.-pt. w godzinach 10.00 - 14.00
Do oferty należy dołączyć portfolio wykonawcy w tym w szczególności przykłady wdrożonych projektów o tematyce ekologicznej, technologicznej lub edukacyjnej. Portfolio powinno zawierać minimum 4 projekty.
Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej, nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
Załącznik - Formularz ofertowy (format: doc, rozmiar: 41 kB)
W wyniku zapytania przesłano 12 poprawnie złożonych ofert.
- Roduq Company
- Grafixpol
- Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz
- Pracownia C&C sp. z o.o.
- Fesido Franciszek Olesiński
- MADEin Amelia Wiszniewska
- CRACRA Piotr Wrona
- Centrum Promocji i Reklamy Remedia
- DJPRESS Dariusz Dalaszyński
- Dźwignia Handlu sp. z o.o.
- SUPER SUPER Hanna Kokoczyńska
- Onstudio sp.z o.o.
Usługę wykona firma Fesido Franciszek Olesiński.