- Tytuł: Wymiana okien w gabinecie Rektora pok. 8 (parter) w budynku Starej Chemii ul. Pułaskiego 10 w Szczecinie.
- Miejsce i Termin składania ofert:
Prawidłowo zamkniętą kopertę z napisem: „Zapytanie ofertowe nr 81/2024 – Wymiana okien w gabinecie Rektora pok. 8 (parter) w budynku Starej Chemii ul. Pułaskiego 10 w Szczecinie”, zawierającą wypełniony załącznik nr 1 do IWZ, należy składać w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 w terminie do dnia 07.11.2024 r. do godziny 1000.
- Miejsce i Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.11.2024 r. w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 o godzinie 1030.
- Tryb postępowania: zamówienie do 130 000,00 netto
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (format: pdf, rozmiar: 905 kB)
- Załączniki do IWZ:
- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: pdf, rozmiar: 669 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych: *pdf (pomocniczo); (format: pdf, rozmiar: 241 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych: *ath (pomocniczo); (format: ath, rozmiar: 29 kB)
- Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; (format: pdf, rozmiar: 622 kB)
- Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: pdf, rozmiar: 1,71 MB)
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych. (format: pdf, rozmiar: 430 kB)
- Załącznik nr 6 Dokumentacja rysunkowa stolarki okiennej - PB. (format: pdf, rozmiar: 3,05 MB)
- zestawienie ofert (format: pdf, rozmiar: 105 kB)
- zawiadomienie o wyborze oferty (format: pdf, rozmiar: 132 kB)