- Tytuł: Remont gabinetu kierownika Dziekanatu – pom. nr 3 w budynku Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy al. Piastów 42 w Szczecinie
- Miejsce i Termin składania ofert:
Prawidłowo zamkniętą kopertę z napisem: „Remont gabinetu kierownika Dziekanatu – pom. nr 3 w budynku WTiICh ZUT”, zawierającą: formularz ofertowy + oświadczenia: wypełnione załączniki nr 1 i nr 6 do IWZ oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 2 do IWZ), należy składać w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 w terminie do dnia 13 września 2022 r. do godziny 1000 lub przesłać za pomocą poczty polskiej albo kuriera w terminie dostarczenia na adres:Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, Dział Techniczny, pok. 422
- Miejsce i Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 września 2022 r. w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 o godzinie 1030.
- Tryb postępowania: zamówienie do 130 000,00 zł
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (IWZ) (format: pdf, rozmiar: 201 kB)
- Załączniki do IWZ:
- Załącznik nr 1 (format: pdf, rozmiar: 168 kB) Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: pdf, rozmiar: 168 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (.pdf); (format: pdf, rozmiar: 656 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (.ath); (format: ath, rozmiar: 109 kB)
- Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; (format: pdf, rozmiar: 154 kB)
- Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: pdf, rozmiar: 0,96 MB)
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych; (format: pdf, rozmiar: 143 kB)
- Załącznik nr 6 (format: pdf, rozmiar: 127 kB) Oświadczenie w przedmiocie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy. (format: pdf, rozmiar: 127 kB)
- ZESTAWIENIE OFERT (format: pdf, rozmiar: 169 kB)
- ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU (format: pdf, rozmiar: 142 kB)