- Tytuł: Remont gabinetu kierownika Dziekanatu – pom. nr 3 w budynku Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy al. Piastów 42
- Miejsce i Termin składania ofert: prawidłowo zamkniętą kopertę z napisem: „Remont gabinetu kierownika Dziekanatu – pom. nr 3
w budynku WTiICh ZUT”, zawierającą: formularz ofertowy + oświadczenia: wypełnione załączniki nr 1 i nr 6 do IWZ oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 2 do IWZ), należy składać w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 w terminie do dnia 23 sierpnia 2022 r., do godziny 1000 lub przesłać za pomocą poczty polskiej albo kuriera w terminie dostarczenia na ww. adres.
- Miejsce i Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 sierpnia 2022 r. w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się
w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 o godzinie 1030.
- Tryb postępowania: zamówienie do 130 000 zł
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (IWZ) (format: pdf, rozmiar: 200 kB)
- Załączniki do IWZ:
- Załącznik nr 1 (format: pdf, rozmiar: 171 kB) Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: pdf, rozmiar: 171 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (.pdf); (format: pdf, rozmiar: 656 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (.ath); (format: ath, rozmiar: 109 kB)
- Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; (format: pdf, rozmiar: 156 kB)
- Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: pdf, rozmiar: 0,96 MB)
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych; (format: pdf, rozmiar: 144 kB)
- Załącznik nr 6 (format: pdf, rozmiar: 130 kB) Oświadczenie w przedmiocie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy. (format: pdf, rozmiar: 130 kB)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU (format: pdf, rozmiar: 127 kB)