- Tytuł: Remont pomieszczeń Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Słowackiego 17 w Szczecinie
- Miejsce i Termin składania ofert (04.03.2024 zmiana):
Prawidłowo zamkniętą kopertę z napisem: „Remont pomieszczeń Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Słowackiego 17 w Szczecinie”, zawierającą: formularz ofertowy + oświadczenia wypełnione załączniki nr 1 i nr 6 do IWZ oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 2 do IWZ), należy składać w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 w terminie do dnia 12.03.2024 r., do godziny 1000 lub przesłać za pomocą poczty polskiej albo kuriera w terminie dostarczenia na adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Techniczny, al. Piastów 17, 70-310 Szczecin
- Miejsce i Termin otwarcia ofert (04.03.2024 zmiana): Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.03.2024 r. w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 o godzinie 1030
- Tryb postępowania: zamówienie do 130 000 zł
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (IWZ) (format: pdf, rozmiar: 198 kB)
- Załączniki do IWZ:
- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: pdf, rozmiar: 169 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (.pdf) (format: pdf, rozmiar: 836 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (.ath) (format: ath, rozmiar: 123 kB)
- Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; (format: pdf, rozmiar: 153 kB)
- Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: pdf, rozmiar: 0,96 MB)
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych; (format: pdf, rozmiar: 139 kB)
- Załącznik nr 6 Oświadczenie w przedmiocie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy. (format: pdf, rozmiar: 127 kB)
- INFORMACJA O WIZJI LOKALNEJ ORAZ O ZMIANIE TERMINU ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT (format: pdf, rozmiar: 119 kB)
- ZESTAWIENIE OFERT (format: pdf, rozmiar: 169 kB)
- ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU (format: pdf, rozmiar: 182 kB)