Ogłoszenia o zamówieniach na dostawy nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zapytanie ofertowe na dostawę projektorów multimedialnych wraz z instalacją 15.10.2013 12:17

Zapytanie ofertowe z dnia 15.10.2013

na dostawę projektorów multimedialnych wraz z instalacją  

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

al. Piastów 48, 70-311 Szczecin

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:

Andrzej Pauszek –telefon: 91 449 47 24, spnjo@zut.edu.pl

 

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

ZADANIE NR 1

Projektor multimedialny –5  szt. – przenośne 

 

Parametry techniczne projektora multimedialnego:

  • Jasność nie mniejsza niż 3000 ANSI lm.
  • Rozdzielczość rzeczywista nie mniejsza niż 1280x800 pikseli.
  • Format wyświetlania obrazu 16:10.
  • Technologia 3LCD. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania projektora wykorzystującego inne technologie wytwarzania obrazu.
  • Gwarancja na projektor minimum 36 miesięcy.
  • Gwarancja na lampę minimum 36 miesięcy lub 3000 godzin w zależności od tego, który okres upłynie szybciej.
  • Żywotność lampy minimum 4000 godzin w trybie pełnej jasności lampy, minimum 8000 godzin w trybie ekonomicznym.
  • Poziom hałasu maksymalnie 36 dB w trybie pełnej jasności lampy, maksymalnie 30 dB w trybie ekonomicznym.
  • Wyświetlanie obrazu o wymiarach 210x131 cm z odległości maksymalnej 4 m.
  • Przynajmniej 1 wejście HDMI, VGA.
  • Wejście RJ45 umożliwiające zarządzanie projektorem oraz przesyłanie obrazu z poziomu komputera przy użyciu kabla LAN.

 

ZADANIE NR 2

Projektor multimedialny  łącznie z instalacją we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach- 2 szt. 

 

Parametry techniczne projektora multimedialnego:

  • Jasność nie mniejsza niż 3000 ANSI lm.
  • Rozdzielczość rzeczywista nie mniejsza niż 1280x800 pikseli.
  • Format wyświetlania obrazu 16:10.
  • Technologia 3LCD. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania projektora wykorzystującego inne technologie wytwarzania obrazu.
  • Gwarancja na projektor minimum 36 miesięcy.
  • Gwarancja na lampę minimum 36 miesięcy lub 3000 godzin w zależności od tego, który okres upłynie szybciej, szacunkowe wykorzystanie ok. 100 godzin w miesiącu. 
  • Żywotność lampy minimum 4000 godzin w trybie pełnej jasności lampy, minimum 8000 godzin w trybie ekonomicznym
  • Poziom hałasu maksymalnie 36 dB w trybie pełnej jasności lampy, maksymalnie 30 dB w trybie ekonomicznym
  • Wyświetlanie obrazu o wymiarach 210x131 cm z odległości maksymalnej 4 m
  • Przynajmniej 1 wejście HDMI, VGA
  • Wejście RJ45 umożliwiające zarządzanie projektorem oraz przesyłanie obrazu z poziomu komputera przy użyciu kabla LAN

 

Opis montażu:

Projektory należy zainstalować na suficie- betonowym. Odległość pomiędzy projektorem a sufitem ma wynosi ok. 40 cm. Wysokość pomieszczeń od podłogi do sufitu to około 330 cm. Zamawiający wymaga, aby uchwyty sufitowe projektorów zamontowane były w sposób trwały do sufitu właściwego. Oferowane uchwyty powinny umożliwiać zamaskowanie okablowania sygnałowego w sposób estetyczny.

 

Zamawiający wymaga, aby do projektorów zostało doprowadzone okablowanie o odpowiedniej długości: HDMI 1.4, zasilające oraz LAN. Zasilanie energetyczne należy doprowadzić dedykowana linią z najbliższego punktu.  W blacie biurka prowadzącego należy zainstalować przyłącze sygnałowe wyposażone w gniazda: HDMI, VGA.

 

Po zainstalowaniu projektorów należy przywrócić wygląd pomieszczenia do stanu pierwotnego.

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie oględzin sali.

 

Dodatkowe wymagania:

nieodpłatne uruchomienie i przeszkolenie w zakresie obsługi urządzeń.  

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna zawierać:

  • opis parametrów urządzenia i wyposażenia, 
  • warunki gwarancji i serwisu, 
  • termin i warunki realizacji zamówienia, 
  • cenę,
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, rozumianych  jako niekompletne.

 

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: spnjo@zut.edu.pl  do dnia 30.10. 2013 r., godz. 12.00.

 

OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert biorąc pod uwagę następujące kryteria:

  1. cenę - 80% 
  2. parametry urządzenia - 20%  (dla zadania nr 1 waga urządzenia+ torba/ dla zadanie nr 2 gwarancja min.36 m-c)

 

TERMIN WYKONANIA USLUGI:

Do 2 tygodni od daty udzielenia zlecenia.

 

WARUNKI PŁATNOŚCI

Przelew na rachunek bankowy w terminie do 14 dni od daty wykonania usługi.

 

Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.