Ogłoszenia o zamówieniach na dostawy nie wymagających stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zapytanie ofertowe z dnia 07.06.2018 r. na druk i dostawę folderów edukacyjnych 2019/2020 07.06.2018 15:08

Zapraszamy do składania ofert na druk i dostawę folderów edukacyjnych 2019/2020.

Specyfikacja:

  • nakład: 10 000 szt
  • format: 21 cm x 21 cm
  • objętość: 44 stron + okładka
  • środek kreda 90 g/m2
  • okładka kreda 150 g/m2
  • kolorystyka 4/4
  • zszywanie zeszytowo
  • Termin nadsyłania ofert do 18.06.2018 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE DLA ZAMÓWIENIA DO 30 000,00 EURO

Wykonanie (druk) folderów edukacyjnych 2019/2020 wraz z dostawą

ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

Integralną część niniejszych IWZ  stanowią następujące dokumenty:

  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt Umowy wraz z załącznikami:
    1. Załącznik nr 1 do umowy – specyfikacja na druk folderów (opis przedmiotu zamówienia)
    2. Załącznik nr 2 do umowy – wizualizacja folderów

I.         Nazwa oraz adres Zleceniodawca

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

al. Piastów 17, 70-310 Szczecin.

REGON: 320588161, NIP: 852-254-50-56  

II.        Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego do 30 000,00 euro na podstawie
art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

III.      Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie (druk) folderów edukacyjnych 2019/2020 wraz z dostawą zgodnie z treścią umowy jak i załącznikami do umowy.

IV.      Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia 21 dni od podpisania umowy.

V.        Przekazanie projektów folderu edukacyjnego

Przekazanie projektów nastąpi w formie elektronicznej wybranemu Zleceniobiorcy.

VI.      Opis sposobu obliczenia ceny

Podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej będzie łączna cena zaoferowana przez zleceniobiorcę w niniejszym postępowaniu wraz z podatkiem VAT obejmująca wszystkie elementy wskazane w treści umowy wraz z załącznikami.
VII.     Wynagrodzenie Zleceniobiorcy

Wynagrodzenie Zleceniobiorcy za wykonanie przedmiotu zlecenia  ustala się jako ryczałtowe.

VIII.       Warunki płatności :

Należności za wykonaną usługę płatne w terminie 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.

IX.             Gwarancja

Zleceniobiorca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy.

X.             Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się w sprawach zamówienia jest: Katarzyna Wysocka kwysocka@zut.edu.pl

XI.             Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć na piśmie w Biurze Promocji Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie ul. Ku Słońcu 140, 71-073 Szczecin pokój 102, w terminie do 18.06.2018 r.

XII.          Postanowienia dodatkowe

Wszelkie szczegóły wykonania niniejszego zamówienia jak i doprecyzowanie punktu I do XI w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, sposobu dostarczenia, ilości folderów itd. zawarto we wzorze umowie wraz z jego załącznikami do pobrania na stronie internetowej (www.zut.edu.pl ).

Zgodnie z art. 701 par. 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, możliwość unieważnienia niniejszego postępowania (odwołania) ponadto niniejsze  „Ogłoszenie zapytania ofertowego”, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się
z koniecznością zawarcia przez niego umowy.