Zapytanie ofertowe na dostawę 820 szt. paczek choinkowych w okazyjnych opakowaniach oraz dodatkowe artykuły spożywcze
ZAMAWIAJĄCY
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Dział Socjalny
Al. Piastów 48, 71-311 Szczecin
Osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:
Joanna Siołkowska-Duda – telefon: 91 449-43-05, jsiolkowska-duda@zut.edu.pl
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie udzielone jest w trybie zapytania ofertowego przy wartości zamówienia nie przekraczającego kwoty 14 000,00 euro (netto), wyłączonego ze stosowania ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, prowadzonego na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 701 – 704
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Dostawa 820 szt. paczek choinkowych dla dzieci zawierających artykuły spożywcze wymienione wg załączonego asortymentu załącznik nr 1, w okazjonalnych opakowaniach tj. kolorowych, świątecznych i zawiązanych reklamówkach.
- Dostawa 500 szt. artykułów spożywczych wg załączonego asortymentu załącznik nr 2 do Działu Socjalnego ZUT w Szczecinie, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, Al. Piastów 48, pok. 25
- dostawa 170 szt. artykułów spożywczych wg załączonego asortymentu załącznik nr 3 do Działu Socjalnego ZUT w Szczecinie, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, Al. Piastów 48, pok. 25
Paczki mają być dostarczone w II turach:
- 04.12.2013 r. do Działu Socjalnego ZUT w Szczecinie, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, Al. Piastów 48, pok. 25
- 13.12.2013 r. w miejsce wyznaczone przez Dział Socjalny na terenie Szczecina, gdzie będzie odbywała się impreza choinkowa.
Artykuły spożywcze z punktu 2 i 3 należy dostarczyć:
- 04.12.2013 r. do Działu Socjalnego ZUT w Szczecinie, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, Al. Piastów 48, pok. 25
Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego max 20% z zachowaniem ceny jednej kompletnej paczki i artykułów spożywczych wymienionych w załącznikach. Nie podlega wycenie na tym etapie – tzn. w momencie składania ofert.
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem, na swój koszt do ww miejsc.
Sprzedawca musi zapewnić, że artykuły spożywcze użyte do paczek są świeże i mają terminy przydatności do spożycia zapewnione przez producentów nie krótsze niż 3 miesiące od dnia realizacji zamówienia.
Sprzedawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające przygotowanie paczek dla min. 3 innych firm.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna zawierać:
Oddzielne wyceny wszystkich trzech punktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia wg 3 załączników.
OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) cenę - 100%
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę z napisem:
„Oferta na dostawę paczek choinkowych i dodatkowych art. spożywczych”
zawierającą ofertę i załączniki potwierdzone podpisem osoby upoważnionej oraz dokumenty potwierdzające przygotowanie paczek dla min. 3 innych firm składać należy w Dziale Socjalnym w Budynku Jednostek Międzywydziałowych Al. Piastów 48, 71-311 Szczecin pokój 25, w terminie do 21.11.2013 r. do godziny 14.30
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2013 r. o godzinie 15.00 w Budynku Jednostek Międzywydziałowych Al. Piastów 48, 71-311 Szczecin pokój 25
Dopuszcza się przedłożenie oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl pod warunkiem, że będzie na niej podpis osoby upoważnionej (zeskanowane załączniki z podpisem)
WARUNKI PŁATNOŚCI
Przelew na rachunek bankowy w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej przez Sprzedawcę nie wcześniej jednak niż po wydaniu paczek Kupującemu.
Zgodnie z art. 701 par. 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze „Ogłoszenie zapytania ofertowego”, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.