ZAMAWIAJĄCY
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Dział Socjalny
Al. Piastów 48, 71-311 Szczecin
Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie ofert : Karolina Nowakowska : tel. 91 449 43 05, knowakowska@zut.edu.pl
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie udzielone jest w trybie zapytania ofertowego przy wartości zamówienia nie przekraczającego kwoty 30 tys. euro, wyłączonego ze stosowania ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, prowadzącego na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 70 ¹ - 70 ⁴
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Dostawa 820 szt. paczek choinkowych dla dzieci zawierających artykuły spożywcze wymienione według załączonego asortymentu załącznik nr 1, w okazjonalnych opakowaniach tj. kolorowych, świątecznych i zawiązanych reklamówkach.
- Dostawa 500 szt. artykułów spożywczych wg załączonego asortymentu załącznik nr 2 do Działu Socjalnego ZUT w Szczecinie , Budynek Jednostek Międzywydziałowych , Al. Piastów 48, pok.25
- Dostawa 170 szt. artykułów spożywczych wg załączonego asortymentu załącznik nr 3 do Działu Socjalnego ZUT w Szczecinie, Budynek Jednostek Międzywydziałowych , Al. Piastów 48, pok.25
Paczki maja być dostarczone w II turach:
- 01.12.2014 r. do Działu Socjalnego ZUT w Szczecinie, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, AL. Piastów 48, pok.25
- 19.12.2014 r. w miejsce wyznaczone przez Dział Socjalny na terenie Szczecina, gdzie będzie odbywała się impreza choinkowa: Teatr Lalek „ Pleciuga” , Pl. Teatralny 1, 71-405 Szczecin
Artykuły spożywcze z punku 2 i 3 należy dostarczyć:
- 01.12.2014 do Działu Socjalnego ZUT w Szczecinie, budynek Jednostek Międzywydziałowych, Al. Piastów 48, pok.25
Nie przewiduje się możliwości udzielenia zamówienia częściowego. Pod uwagę bierze się łączną cenę za dostawę artykułów wymienionych w punktach od 1 do 3.
Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego max 20 % z zachowaniem ceny jednej kompletnej paczki i artykułów spożywczych wymienionych w załącznikach. Nie podlega wycenie na tym etapie - tzn. w momencie składania ofert.
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem , na swój koszt do w/w miejsc. Sprzedawca musi zapewnić, że artykuły spożywcze użyte do paczek są świeże i mają terminy przydatności do spożycia zapewnione przez producentów nie krótsze niż 3 miesiące od dnia realizacji zamówienia .
Sprzedawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające przygotowanie paczek dla min. 3 innych firm.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna zawierać :
Oddzielne wyceny wszystkich trzech punktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia według 3 załączników.
OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert biorąc pod uwagę następujące kryteria:
- cena – 100 %
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę z napisem: „ Oferta na dostawę paczek choinkowych i dodatkowych art. spożywczych” zawierającą ofertę i załączniki potwierdzone podpisem osoby upoważnionej oraz dokumenty potwierdzające przygotowanie paczek dla min. 3 innych firm składać należy w Dziale Socjalnym w Budynku Jednostek Międzywydziałowych Al. Piastów 48, 71-311 szczecin pokój 25, w terminie do 31.10.2014 r. do godz. 14.30.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.10.2014 r. o godz. 15.00 w Budynku Jednostek Międzywydziałowych Al. Piastów 48, 71-311 Szczecin pokój 25.
Dopuszcza się przedłożenie oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ads@zut.edu.pl, pod warunkiem , że będzie na niej podpis osoby upoważnionej (zeskanowane załączniki z podpisem).
WARUNKI PŁATNOŚCI
Przelew na rachunek bankowy w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej przez Sprzedawcę nie wcześniej jednak niż po wydaniu paczek Kupującemu.
Zgodnie z art. 70¹ par.3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez ZUT w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 (format: xlsx, rozmiar: 11,13 kB)
- Załącznik nr 2 (format: xlsx, rozmiar: 12,16 kB)
- Załącznik nr 3 (format: xlsx, rozmiar: 11,11 kB)