MIEJSCE PRACY: Dział Administracyjno-Gospodarczy
OPIS STANOWISKA
- prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami Uczelni (aktualizacja Ksiąg Wieczystych, rejestr posiadanych nieruchomości),
- prowadzenie bazy obiektów Uczelni, w tym weryfikacja stanu prawnego i faktycznego posiadanych nieruchomości,
- przygotowanie przeprowadzenie procedury ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach Uczelni,
- przygotowywanie dokumentacji oraz przeprowadzanie procedury związanej ze sprzedażą nieruchomości Uczelni oraz zawieraniem umów na sprzedaż nieruchomości Uczelni;
- przygotowywanie Zleceń na wycenę nieruchomości Uczelni przeznaczonych na sprzedaż bądź do najmu/dzierżawy,
- zlecanie ogłoszeń w prasie lokalnej i krajowej dotyczące sprzedaży lub najmu/dzierżawy nieruchomości Uczelni,
- wystawianie faktur za sprzedaż nieruchomości,
- prowadzenie bazy z informacjami dotyczącymi planów zagospodarowania przestrzennego nieruchomości Uczelni,
- nadzór nad sprawami związanymi z najmem i dzierżawą nieruchomości Uczelni,
- przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości rocznej,
- przygotowywanie materiałów do budżetu dla jednostek Uczelni,
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe (preferowane związane z gospodarką nieruchomościami),
- dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w szczególności Excel-a, znajomość zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami,
- znajomość ustawy PZP.
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość programów księgowo – finansowych,
- doświadczenie zawodowe,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość Ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym.
OFERUJEMY
- pracę w wymiarze pełnego etatu,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
WYMAGANE DOKUMENTY
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe, posiadane referencje),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych. (format: docx, rozmiar: 15,95 kB)
Oferty prosimy przesłać do dnia 22.01.2021 r. drogą e-mailową na adres: kadry-rekrutacja@zut.edu.pl (w tytule maila wpisując „nabór na referenta/samodzielnego referenta” lub w formie papierowej z dopiskiem ,,nabór na referenta/samodzielnego referenta” na adres:
Dział Kadr
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
al. Piastów 19, (pok. 3 i 4 WIMiM)
70-310 Szczecin
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do 01.02.2021 r. Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Nadesłanych pocztą ofert nie odsyłamy.