MIEJSCE PRACY: Archiwum Uczelniane, al. Piastów 19 Szczecin
OPIS STANOWISKA
- przeprowadzanie kwerendy, w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski i zapytania interesantów zewnętrznych a zleconych przez jednostki organizacyjne uczelni;
- udzielanie informacji interesantom wewnętrznym i zewnętrznym;
- przygotowanie i wysyłka korespondencji;
- wydawanie i wysyłanie dokumentów oraz ich ewidencja;
- rejestrowanie pism przychodzących, wychodzących i wewnętrznych oraz rejestrowanie spraw kancelarii oraz archiwum uczelnianego w systemie teleinformatycznym EOD (EZD);
- przejmowanie dokumentacji z komórek administracyjnych i jednostek organizacyjnych ZUT
- nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niearchiwalnej do brakowania oraz prawidłowym sporządzaniem jej spisów w komórkach organizacyjnych;
- nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz archiwalnej przeznaczonej do przekazania jej do archiwum uczelnianego;
- pomiar i prowadzenie rejestru temperatury i wilgotności w pomieszczeniach magazynowych archiwum uczelnianego;
- wypożyczanie i udostępnianie akt wydziałom i komórkom organizacyjnym;
- zamawianie/likwidacja oraz prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych oraz pieczątek służbowych;
- oraz inne wynikające z ze stosunku pracy oraz zakresu obowiązków.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe, minimum kurs archiwisty I stopnia - preferowane studia w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją;
- znajomość zasad wykonywania czynności z zakresu archiwizacji, porządkowania, klasyfikacji dokumentacji, brakowania;
- znajomość przepisów Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach (z dn. 14.07.1983.r. z późn. zm.) oraz regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją;
- umiejętność posługiwania się JRWA;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista.
OFERUJEMY
- pracę w wymiarze pełnego etatu umowa na zastępstwo,
- bezpłatny parking w centrum miasta,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym:
- możliwość ubiegania się o niskoprocentową pożyczkę na cele mieszkaniowe, zawieraną na okres zatrudnienia,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- dostęp do ośrodków wypoczynkowych w miejscowościach nadmorskich.
WYMAGANE DOKUMENTY
- C.V. z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych. (format: docx, rozmiar: 15,95 kB)
Oferty prosimy przesłać do dnia 17.05.2024 r. drogą e-mailową na adres:
kadry-rekrutacja@zut.edu.pl (w tytule maila wpisując „nabór na Referenta Kancelarii”) lub w formie papierowej z dopiskiem ,,nabór na Referenta Kancelarii” na adres:
Dział Kadr
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
al. Piastów 17, (budynek Rektoratu pok. 217C)
70-310 Szczecin
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do 31.05.2024 r .
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Nadesłanych pocztą ofert nie odsyłamy.
Powyższa oferta może zostać wykorzystana do innych rekrutacji prowadzonych przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. W tym celu proszę w CV zamieścić dodatkową zgodę o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zachodniopomorski Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, al. Piastów 17, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym do celów przyszłych rekrutacji”.