- Wymagania kwalifikacyjne:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: gospodarowanie nieruchomościami, zagospodarowanie przestrzenne),
- Licencja zarządcy nieruchomości,
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa związanych z wyceną, obrotem i zarządzaniem nieruchomościami,
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania publicznej szkoły wyższej,
- Dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o zasadach zarządzania mieniem Skarbu Państwa
- Staż pracy co najmniej 6 lat,
- Co najmniej 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu i obrocie nieruchomościami,
- Znajomość procedur przetargowych dotyczących obrotu i oddawania do używania na podstawie umów cywilnoprawnych nieruchomości,
- Samodzielność, dokładność,
- dobra organizacja pracy i planowania,
- Umiejętność zarządzania zespołami ludzkimi,
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, operatywność, komunikatywność oraz pełna dyspozycyjność zawodowa – gotowość do rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Prawo jazdy kat. B,
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Office,
- Wymaganie dodatkowe:
- umiejętność pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,
- mile widziana licencja rzeczoznawcy majątkowego,
- umiejętność weryfikacji operatów szacunkowych, znajomość procedur ustanawiania służebności, naliczania opłat adiacenckich i planistycznych, dokonywanie podziałów nieruchomości,
- znajomość języka obcego.
- Wymagane dokumenty:
- Curriculum Vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
- Oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U z 2017 r. poz. 1311 z póżn. zm..)
- Oświadczenie o niekaralności
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz.U. 2016, poz. 922 ).
Dokumenty w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na kierownika Ośrodka ZUT”, należy złożyć w Dziale Kadr Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, Al. Piastów 17, pok. 222 w godz. od 8.00 do 15.00, od poniedziałku do piątku, w terminie do 30 marca 2018r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.