Archiwum ofert pracy ZUT

Rektor Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie ogłasza nabór na stanowisko zastępcy kanclerza ds. techniczno-gospodarczych 19.12.2017 10:16

  1. Zakres wykonywanych zadań:

    • planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności  technicznej uczelni,
    • wyznaczanie zadań i nadzorowanie ich realizacji w ramach podległych działów,
    • nadzorowanie planowania i realizacji procesów inwestycyjnych i remontowych,
    • współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni w organizowaniu zabezpieczenia funkcjonowania bazy lokalowej uczelni,
    • zapewnienie sprawnego obiegu informacji i dokumentacji w zakresie spraw podległych z-cy kanclerza ds. techniczno-gospodarczych,
    • inicjowanie i realizowanie działań mających na celu utrzymanie sprawności eksploatacyjnej bazy lokalowej Uczelni.

  2. Wymagania kwalifikacyjne:

    • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: budownictwo),
    • uprawnienia budowlane kierunkowe,
    • staż pracy – co najmniej 6 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym – związane z kierowaniem dużymi inwestycjami oraz ich nadzorowaniem,
    • bardzo dobra znajomość branży budowlanej oraz praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego,
    • znajomość przepisów dotyczących procesu inwestycyjnego,
    • doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji budowlanych z różnych źródeł,
    • dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • znajomość podstaw prawnych oraz zasad ekonomiczno-finansowych funkcjonowania publicznych szkół wyższych,
    • znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym,
    • umiejętności współpracy z firmami wykonawczymi,
    • samodzielność, dobra organizacja pracy i planowania,
    • umiejętności organizacyjne i doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi,
    • doświadczenie we współpracy z organami administracji rządowej i samorządowej,
    • operatywność, komunikatywność oraz  dyspozycyjność zawodowa – gotowość do rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
    • prawo jazdy kat. B,
    • znajomość obsługi komputera, w tym MS Office.

  3. Wymaganie dodatkowe:

    • doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych finansowanych ze środków funduszy strukturalnych,
    • znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami,
    • posiadanie uprawnień bez ograniczeń,
    • znajomość programu AutoCad, MS Project,
    • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.

  4. Wymagane dokumenty:

    1. Curriculum Vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia).
    2. List motywacyjny.
    3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy.
    4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie pracy, dla potrzeb   niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych,   Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
    5. Oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,   o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów   publicznych (Dz.U z 2013 r. poz. 168 ze zm.).
    6. Oświadczenie o niekaralności.

Dokumenty w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na zastępcę  kanclerza ZUT”, należy złożyć w Dziale Kadr  Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, ul. Pułaskiego 10, pok. 222 w godz. od 8.00 do 15.00, od poniedziałku do piątku, w terminie do dnia 12.01.2018r.

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.