- Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: gospodarowanie nieruchomościami, zagospodarowanie przestrzenne),
- licencja zarządcy nieruchomości,
- znajomość podstaw prawnych oraz zasad ekonomiczno-finansowych funkcjonowania publicznych szkół wyższych;
- bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o zasadach zarządzania mieniem Skarbu Państwa
- staż pracy co najmniej 6 lat, w tym co najmniej 4 lata na stanowisku kierowniczym,
- co najmniej 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu i obrocie nieruchomościami,
- znajomość procedur przetargowych dotyczących obrotu i oddawania do używania na podstawie umów cywilnoprawnych nieruchomości,
- samodzielność, dokładność,
- dobra organizacja pracy i planowania,
- umiejętność zarządzania zespołami ludzkimi,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, operatywność, komunikatywność oraz pełna dyspozycyjność zawodowa – gotowość do rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi komputera, w tym MS Office.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość procedur w zakresie pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,
- licencja rzeczoznawcy majątkowego,
- umiejętność weryfikacji operatów szacunkowych, znajomość procedur ustanawiania służebności, naliczania opłat adiacenckich i planistycznych, dokonywania podziałów nieruchomości,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
- Wymagane dokumenty:
- Curriculum Vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia).
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
- Oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U z 2017 r. poz. 1311 z póżn. zm.).
- Oświadczenie o niekaralności.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na kierownika Ośrodka…”, należy złożyć w Dziale Kadr Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, ul. Pułaskiego 10, pok. 222 w godz. od 8.00 do 15.00, od poniedziałku do piątku, w terminie do dnia 12 stycznia 2018r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.