Zakres wykonywanych zadań
Kierowanie administracją i gospodarką Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie w zakresie określonym przez Rektora oraz Statut Uczelni, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla innych organów Uczelni określonych w Statucie i ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym,
a w szczególności:
- Planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności administracyjnej, technicznej i gospodarczej Uczelni;
- Zapewnienie sprawnego obiegu informacji i dokumentacji w zakresie spraw podległych kanclerzowi;
- Inicjowanie i realizowanie działań́ mających na celu utrzymanie sprawności eksploatacyjnej bazy Uczelni;
- Kształtowanie (w porozumieniu z Rektorem) polityki kadrowej i płacowej w stosunku do pracowników podległych kanclerzowi;
- Tworzenie regulaminów, zarządzeń i instrukcji w zakresie administracyjnym, gospodarczym i technicznym.
Wymagania kwalifikacyjne
- Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane wykształcenie techniczne, ekonomiczne, prawnicze);
- Staż pracy – co najmniej 8 lat, w tym 4 lata na stanowisku kierowniczym;
- Znajomość podstaw prawnych oraz zasad ekonomiczno-finansowych funkcjonowania publicznych szkół wyższych;
- Znajomość przepisów ustawy prawo o szkolnictwie wyższym, ustawy o finansach publicznych;
- Znajomość́ zagadnień́ z zakresu gospodarki nieruchomościami, inwestycji oraz ustawy prawo zamówień publicznych;
- Znajomość języka obcego;
- Umiejętność w zakresie organizacji pracy i doświadczenie w kierowaniu dużym zespołem pracowników;
- Umiejętność́ przekładania strategii na cele operacyjne oraz skutecznego zarządzania celami, projektami i zmianą organizacyjną;
- Umiejętności w zakresie podstawowych technik informatycznych i multimedialnych;
- Doświadczenie w pozyskiwaniu i wykorzystywaniu środków z programów Unii Europejskiej;
- Doświadczenie we współpracy z organami administracji rządowej i samorządowej;
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, operatywność, komunikatywność oraz pełna dyspozycyjność zawodowa;
- Gotowość do rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia)
- List motywacyjny
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
- Oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17.12,2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz.U z 2013 r. poz. 168 ze zm.)
- Oświadczenie o niekaralności
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016, poz. 922)
Dokumenty w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs na kanclerza ZUT”, należy złożyć w Biurze Rektora Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, ul. Pułaskiego 10, pok. 9 w godz. od 8.00 – 15.00, od poniedziałku do piątku, w terminie do dnia
31 sierpnia 2017 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska, jedynie wybranego kandydata.