Archiwum ofert pracy ZUT

Oferta pracy na stanowisku Referenta - obsługa administracyjna CBIMO 22.05.2017 13:07

Termin składania aplikacji 28.05.2017 r.

MIEJSCE PRACY:

  • CBIMO, ul. Klemensa Janickiego 35, 71 – 270 Szczecin

OPIS STANOWISKA:

  • obsługa administracyjna związana z bieżącą działalnością jednostki w tym dydaktyczną,
  • organizacja i obsługa spotkań,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • dbanie o porządek oraz odpowiednie zaopatrzenie biura.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie: min. średnie,
  • bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania formalnych dokumentów,
  • umiejętność ustalania priorytetów,
  • samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

OFERUJEMY:

  • pracę w wymiarze 0,5 etatu,
  • pracę w młodym Zespole,
  • możliwość zdobycia doświadczenia.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odbyte staże, nabyte kwalifikacje,
  • doświadczenie zawodowe itp. (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).

W treści CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2016 r., poz. 922, z póź. zm.)”

Dokumenty proszę składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem ,,konkurs na referenta” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.05.2017 r. na adres:

CENTRUM BIOIMMOBILIZACJI I INNOWACYJNYCH MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH

ul. Klemensa Janickiego 35, 71-270 Szczecin

Informujemy, iż kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami, nadesłanych dokumentów nie zwracamy.