MIEJSCE PRACY:
- CBIMO, ul. Klemensa Janickiego 35, 71 – 270 Szczecin
OPIS STANOWISKA:
- obsługa administracyjna związana z bieżącą działalnością jednostki w tym dydaktyczną,
- organizacja i obsługa spotkań,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- dbanie o porządek oraz odpowiednie zaopatrzenie biura.
WYMAGANIA:
- wykształcenie: min. średnie,
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office,
- umiejętność redagowania formalnych dokumentów,
- umiejętność ustalania priorytetów,
- samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy,
- wysoka kultura osobista,
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
- pracę w wymiarze 0,5 etatu,
- pracę w młodym Zespole,
- możliwość zdobycia doświadczenia.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odbyte staże, nabyte kwalifikacje,
- doświadczenie zawodowe itp. (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
W treści CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2016 r., poz. 922, z póź. zm.)”
Dokumenty proszę składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem ,,konkurs na referenta” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.05.2017 r. na adres:
CENTRUM BIOIMMOBILIZACJI I INNOWACYJNYCH MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH
ul. Klemensa Janickiego 35, 71-270 Szczecin
Informujemy, iż kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami, nadesłanych dokumentów nie zwracamy.