Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka obcego, niemieckiego lub angielskiego,
- rzetelność, sumienność, samodzielność,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność obsługi pakietu Office.
Doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem.
Do obowiązków pracownika należeć będzie miedzy innymi:
- Obsługa administracyjna, prowadzenie spraw kancelaryjnych i osobowych Działu.
- Przyjmowanie zgłoszeń pracowniczych projektów wynalazczych.
- Prowadzenie rejestrów projektów wynalazczych, umów dotyczących projektów
- Prowadzenie akt zgłoszeń.
- Prowadzenie spraw związanych z terminową realizacją opłat wynikających z utrzymania ochrony zgłoszonych projektów wynalazczych.
- Prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniami twórców z tytułu stosowania projektów wynalazczych.
- Prowadzenie sprawozdawczości.
Wymagane dokumenty:
- CV wraz z oświadczeniem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ‐ Dz. U. 2016 poz. 922),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, odbyte staże, nabyte kwalifikacje, świadectwa pracy itp. (do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej)
Dokumenty prosimy składać do dnia 16.02.2018r. w Dziale Wynalazczości i Ochrony Patentowej, Budynek RCIiTT ul. Jagiellońska 20-21 pok. 234.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszone osoby wytypowane na etapie analizy dokumentów.