OPIS STANOWISKA:
- obsługa organizacyjno-administracyjna Prodziekana ds. studenckich i kształcenia,
- bieżąca obsługa studentów w zakresie toku studiów i obsługa administracyjna studentów,
- prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów studentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: pomocy materialnej (stypendia socjalne, dla niepełnosprawnych, zapomogi),
- ewidencja oraz windykacja należności z tytułu opłat wynikających z toku studiów,
- wystawianie zaświadczeń dla studentów i absolwentów (m.in. o studiowaniu, ukończeniu studiów, do ZUS),
- sporządzanie dyplomów ukończenia studiów oraz rozliczanie absolwentów,
- sporządzanie semestralnych rozkładów zajęć w ramach prowadzonych kierunków studiów na wydziale,
- sporządzanie i gromadzenie sprawozdań,
- archiwizacja dokumentów wytworzonych w dziekanacie,
- prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego, związanych z zajmowanym stanowiskiem.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki w zakresie administracji, ekonomii, zarządzania,
- doświadczenie zawodowe: min. 2 lata stażu pracy na stanowisku administracyjnym,
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność zarządzania własnym czasem pracy i realizacji założonych celów,
- skrupulatność i profesjonalizm w wykonywaniu zadań,
- terminowość oraz dbałość o wysoką jakoś realizowanych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych.
DODATKOWE ATUTY:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B1),
- mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni.
OFERUJEMY:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy,
- pracę w Uczelni o ugruntowanej pozycji na rynku edukacyjnym,
- przyjazną atmosferę,
- pracę w profesjonalnym zespole,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym:
- możliwość ubiegania się o niskoprocentową pożyczkę na cele mieszkaniowe, zawieraną na okres zatrudnienia,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- dofinansowanie do zwiększonych kosztów utrzymania w okresie świątecznym,
- dostęp do ośrodków wypoczynkowych w miejscowościach nadmorskich.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- C.V.
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych. (format: docx, rozmiar: 15,95 kB)
- oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłaszania naruszeń prawa.docx (format: docx, rozmiar: 15,73 kB)
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa.docx (format: docx, rozmiar: 44 kB)
Oferty prosimy przesłać do dnia 17 listopada 2025 r. drogą e-mailową na adres: praca@zut.edu.pl w tytule maila wpisując „nabór na referenta/sam. referenta WTMiT” lub w formie papierowej z dopiskiem „nabór na referenta/sam. referenta WTMiT” na adres:
Dział Kadr
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
al. Piastów 17 pok. 217C
70-310 Szczecin
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do dnia 5 grudnia 2025 r.
Planowane rozpoczęcie pracy: 01.01.2026 r.
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Powyższa oferta może zostać wykorzystana do innych rekrutacji prowadzonych przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny
w Szczecinie. W tym celu proszę w CV zamieścić dodatkową zgodę o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zachodniopomorski Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, al. Piastów 17, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym do celów przyszłych rekrutacji”.